Η ελληνική συμμετοχή στο Ράλι Αυστραλίας

26

Άτυχος στάθηκε στο πρώτο σκέλος του Ράλλυ Αυστραλίας ο Ιορδάνης Σερδερίδης. Ο Έλληνας οδηγός που συμμετέχει στον τελευταίο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλλυ, έχοντας στα χέρια του ένα Citroen DS3 R5, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την προσπάθειά του στα μέσα της ημέρας, σε έναν αγώνα ιδιαίτερα απαιτητικό.

Η Παρασκευή περιελάμβανε 11 ειδικές διαδρομές, μέσα στα τροπικά δάση της Αυστραλίας, με τον Σερδερίδη να αντιμετωπίζει από νωρίς πρόβλημα με το DS3: «Από την πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας, το αυτοκίνητο δεν μας έκανε το χατήρι. Αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με τον αισθητήρα πίεσης του turbo από νωρίς, με την κατάσταση να χειροτερεύει ειδική με ειδική.», ήταν τα λόγια του οδηγού. Παρά το πρόβλημα, κατάφερε να πραγματοποιήσει τις πέντε διαδρομές πριν το πρώτο σέρβις της ημέρας, ευελπιστώντας σε μια καλύτερη συνέχεια: «Κινηθήκαμε προσεκτικά, ώστε να φτάσουμε στο σέρβις και τα καταφέραμε. Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των μηχανικών μου, φύγαμε από το χώρο των επισκευών με το πρόβλημα να παραμένει. Γνωρίζοντας την κατάσταση, αποφασίσαμε να μην πιέσουμε ώστε να μην ζορίσουμε το αυτοκίνητο.», δήλωσε ο Σερδερίδης.

Στην έβδομη διαδρομή της ημέρας, ο Καβαλιώτης οδηγός εγκατέλειψε την προσπάθειά του, όντας πέμπτος στην κατηγορία του μέχρις εκείνη τη στιγμή, καθώς ο κινητήρας του Citroen DS3 R5 δεν άντεξε. «Δυστυχώς αντέξαμε να κάνουμε μόνο μία ειδική μετά το ενδιάμεσο σέρβις. Ο κινητήρας του αυτοκινήτου έσβησε και αναγκαστήκαμε να εγκαταλείψουμε την προσπάθειά μας στο πρώτο σκέλος του αγώνα. Από την αρχή η μέρα ήταν δύσκολη για εμάς. Δεν το ευχαριστηθήκαμε όσο θα θέλαμε.», τόνισε ο οδηγός.

Ο Ιορδάνης Σερδερίδης θα εκκινήσει στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, έχοντας χρεωθεί βέβαια τις ανάλογες ποινές, όπως προβλέπουν οι κανονισμοί. Στόχος του είναι μια απροβλημάτιστη συνέχεια και ένας τερματισμός, κάτι που δεν είχε καταφέρει στην πρώτη του επίσκεψη στη χώρα της Ωκεανίας, πριν δύο χρόνια. «Ευελπιστώ σε μια καλύτερη συνέχεια στις δύο ημέρες που απομένουν. Θέλω να τερματίσω στον αγώνα, καθώς το 2014 μου είχε μείνει πικρή γεύση, καθώς είχαμε εγκαταλείψει στην τελευταία διαδρομή. Ελπίζω το αυτοκίνητο να μας κάνει το χατήρι.», δήλωσε.

Το Σαββατιάτικο σκέλος του αγώνα είναι και το μεγαλύτερο, καθώς περιλαμβάνει 7 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 135 αγωνιστικών χιλιομέτρων.