Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ συμμετείχε στο 2ο συνέδριο της Super League FootbALL About και εκεί παρουσίασε τη θέση και τη στρατηγική της ομάδας γύρω από τη χρήση των Social Media και των νέων τεχνολογιών. Είναι ένας τομέας, όπου ο Δικέφαλος” με απόφαση του Γκέρμαν Τσιστιακόφ πρωτοπορεί και βρίσκεται πολύ μπροστά σε σχέση με τις υπόλοιπες ελληνικές ομάδες.
Ο ΠΑΟΚ κατέθεσε την δική του άποψη και πρόταση στην ενότητα: «Ο ρόλος της Τεχνολογίας στο Ποδόσφαιρο. Παρόν και μέλλον στα ψηφιακά ΜΜΕ και το Marketing των ποδοσφαιρικών οργανισμών». Κατέθεσε τις δικές του ιδέες, παρουσίασε την δύναμη του διαδικτύου και σ’ ένα κομμάτι της παρουσίασης μίλησε με στοιχεία και για την δυναμική του ΠΑΟΚ στο ίντερνετ και στα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης.
“Ο ΠΑΟΚ που είναι η πρώτη ελληνική ομάδα με αναγνωρισμένη σελίδα στο Facebook, στο Youtube και στο Google+ διπλασίασε σε έναν χρόνο τους φίλους του στο Facebook φτάνοντας να έχει σήμερα περισσότερους από 250.000 και κάθε εβδομάδα οι φωτογραφίες, τα γραφήματα, τα βίντεο και οι απλές αναρτήσεις από τις ειδήσεις που αναρτώνται στην ιστοσελίδα της ομάδας, φτάνουν σε περισσότερους από ένα εκατομμύριο χρήστες!
Ενα χαρακτηριστικό παράδειγμα της διαδραστικότητας και της δύναμης που έχουν τα social media συνέβη πριν από μερικές εβδομάδες, όταν πριν από το ματς με τη Μπενφίκα αποφασίσαμε να ετοιμάσουμε για το κανάλι στο Youtube ένα βίντεο για να τιμήσουμε τη μνήμη του μεγαλύτερου Πορτογάλου ποδοσφαιριστή που έφυγε από τη ζωή λίγο νωρίτερα, του Εουσέμπιο.
Το ίδιο βίντεο παίχτηκε στον ηλεκτρονικό πίνακα του γηπέδου πριν την έναρξη του ματς. Ενας φίλος της Μπενφίκα που είχε ταξιδέψει στην Ελλάδα για τον αγώνα, έβγαλε φωτογραφία τον πίνακα και τη δημοσίευσε στο Twitter. Ολα αυτά πριν ξεκινήσει ακόμη το ματς! Η επίσημη σελίδα της Μπενφίκα πήρε την φωτογραφία και τη δημοσίευσε στη σελίδα της στο Facebook, την οποία ακολουθούν περισσότεροι από 1 εκατομμύριο φίλοι της δείχνοντας συγκλονιστική ανταπόκριση με σχόλια, like και επαναδημοσιεύσεις στις δικές τους σελίδες.
Το αποτέλεσμα ήταν πριν καλά – καλά τελειώσει ο αγώνας, να έχει κατακλυστεί το Facebook του ΠΑΟΚ από ευχαριστήρια μηνύματα Πορτογάλων φιλάθλων για την επίδειξη ποδοσφαιρικής κουλτούρας.
Κι αν αυτή η ευχάριστη έκπληξη ήταν σε διαδικτυακό επίπεδο, μια εβδομάδα αργότερα οι οπαδοί του ΠΑΟΚ που ταξίδεψαν στη Λισσαβόνα δέχτηκαν την ίδια επίθεση «αγάπης» στους δρόμους της πορτογαλικής πρωτεύουσας από φίλους της Μπενφίκα γεγονός που επιβεβαιώνει ότι την άμεση επίδραση των social media στην πραγματική ζωή!”.