Η μουστάρδα δεν ήταν το μόνο μπλε προϊόν που λανσάρεται από τον Ηρακλή αφού σύντομα θα βγουν στην κυκλοφορία το μπλε ψωμί και τα μπλε… μελομακάρονα. Για αυτά αλλά και για την παρουσία του Ηρακλή σε αρκετά αεροδρόμια μίλησε ο υπεύθυνος μάρκετινγκ της ΠΑΕ, Νίκος Γραμμένος.
Αναλυτικά τα όσα είπε στο «Αθλητικό Μετροπολις»
«Στο αεροδρόμιο απλά γιορτάσαμε την παρουσία του Ηρακλή σε 110 σημεία σε όλα την Ελλάδα, σε 26 αεροδρόμια, τα οποία έχουν εφοδιαστεί με οθόνες αφής. Εκεί μπορεί οποιοσδήποτε να ταξιδέψει στην Ελλάδα και στην ενότητα αθλητισμός υπάρχει μία ομάδα, ο Ηρακλής.
Στην πρώτη σελίδα υπάρχουν δύο τεράστια μπάνερ που παρουσιάζουν τον Ηρακλή».
Όσο για την αλλαγή σήματος, τόνισε: «Το σήμα δεν έχει αλλάξει, υπάρχουν σκέψεις για μία τροποποίηση. Πρέπει να αξιολογηθούν όλες οι προτάσεις που έχουν πέσει στο τραπέζι. Το σήμα δεν άλλαξε, απλά αφαιρέθηκε το ΠΑΕ για λόγους που οι νομικοί γνωρίζουν. Θα δούμε πώς και αν γίνει κάποια ουσιαστική αλλαγή».
Για τα γενέθλια του Ηρακλή και τον εορτασμό αυτών σημείωσε:
«28/11 παίζουμε με τον Παναθηναϊκό, μία ημέρα πριν τα γενέθλια μας. Το 1899 ο γνωστός Τέσλα έκανε τους λαμπτήρες και εμείς δίνουμε λαμπτήρες Ηρακλής στους πρώτους 1300 που θα πάρουν εισιτήρια».
Τέλος αναφέρθηκε και στο ψωμί Ηρακλής το οποίο είναι πλέον έτοιμο να κυκλοφορήσει, αλλά και στη νέα… έκπληξη ενόψει των Χριστουγέννων:
«Θα κυκλοφορήσει πλέον και το ψωμί Ηρακλή από τους φούρνους Albus και σε τέσσερα καταστήματα, όπως θα έχουμε και μπλε μελομακάρονα».