Σε μία προσπάθεια να «μάθει» καλύτερα τις συνήθειες του οπαδού του ΠΑΟΚ, η «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ και ιδιαίτερα ο υπεύθυνος επικοινωνίας, Κυριάκος Κυριάκος, παρήγγειλαν από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, έρευνα σχετικά με την “ταυτότητα” του ΠΑΟΚτσή ως “πελάτη” των ΜΜΕ.
Στόχος των ανθρώπων του Δικεφάλου είναι να καταλήξουν στο πως ενημερώνεται, ποιό είδος ενημέρωσης προτιμά, ποιές ώρες, τι τον επηρεάζει θετικά ή αρνητικά περισσότερο, αν έχει διαδραστική σχέση (τηλέφωνα σε ραδιόφωνα, σχόλια σε άρθρα) και ποιός είναι ο συσχετισμός ανάμεσα σε ενεργό φίλαθλο (κατοχο εισιτηρίου διαρκείας, πελάτη στη μπουτίκ κλπ) και ενεργό ακροατή/επισκέπτη/αναγνώστη.
Η έρευνα είναι σε μεγάλο δείγμα και γίνεται σε γενικό, ειδικό και στοχευμένο κοινό, είναι η πρώτη τέτοιου είδους στη Θεσσαλονίκη και θα την ανάλαβει το τμήμα ερευνών και δημοσκοπήσεων, του ΑΠΘ, με επικεφαλής Νίκος Μαραντζίδης).
Πιθανότατα τα αποτελέσματα να παρουσιαστούν δημόσια προς το τέλος του χρόνου.