Μερικά πράγματα είναι ανεκτίμητα, αλλά γίνεται προσπάθεια να… εκτιμηθούν!
Η Μπαρτσελόνα ήταν ένα από τα τελευταία κάστρα που έπεσαν, βάζοντας διαφήμιση στη φανέλα της, κάτι που απέφυγε να κάνει μέχρι το 2013, όταν ήρθε σε συμφωνία με την Qatar Airways (διαφημίζεται στη φανέλα έναντι 30 εκατομμυρίων ευρώ το χρόνο), και τώρα είναι έτοιμοι να “μαγαρίσει” και το όνομα του γηπέδου της, για κάποια εκατομμύρια ευρώ.
Όπως έγινε γνωστό στην Ισπανία, η Μπάρτσα έχει αναθέσει σε αμερικάνικη εταιρία, να βρει εταιρία που θέλει να δώσει το όνομά της στο Καμπ Νου, έναντι περίπου 20 εκατομμυρίων ευρώ το χρόνο!
Η εν λόγω εταιρία έχει πάρει εντολή να κάνει έρευνα μέχρι τον Οκτώβριο του 2016.