Η Κυριακή από παλιά για όλους τους εργαζόμενους αποτελούσε μια ημέρα ξεκούρασης και περισυλλογής. Στην δεκαετία του 1950 και του 1960 , οι Έλληνες συνήθιζαν τα πρωινά της Κυριακής να κάνουν μια μικρή επίσκεψη στην εκκλησία όπου αφού πρωτίστως ευχαριστούσαν τον «μέγιστο» για τα αγαθά και την υγεία που τους χάρισε μέσα στην εβδομάδα, δεόντουσαν τις ανάγκες της επόμενης!
Στην συνέχεια μετά από μια γραφική οικογενειακή έξοδο, σε κάποιο ζαχαροπλαστείο, ακολουθούσε η συγκέντρωση όλης της οικογένειας γύρο από το κυριακάτικο τραπέζι. Κάποτε –κάποτε ο πάτερ φαμίλιας έβρισκε χρόνο για να περιποιηθεί το πανάκριβο ιχ του πλένοντάς το στο δρόμο. Τα χρόνια όμως πέρασαν και οι ανάγκες όλων μας που ζούμε σε μια «προηγμένη» κοινωνία άλλαξαν! Η Κυριακή πλέον για πολλούς Έλληνες αποτελεί την ημέρα που σημαίνει εκδρομή απόδραση και πολύτιμη ανάσα για την νέα εβδομάδα που έρχεται.
Όντας βασανισμένος τον τελευταίο καιρό, ξύπνησα μια Κυριακή πρωί που όλα γύρο μύριζαν άνοιξη ενώ βρισκόμασταν μέσα στην καρδιά του Χειμώνα. Μια κλεφτή ματιά που έριξα πάνω στην CLA brake shooting η οποία στεκόταν στο απέναντι πεζοδρόμιο ,στάθηκε αρκετή για να αλλάξει την διάθεσή μου. Κανένας άντρας δεν καθυστερεί παραπάνω από 5 λεπτά προκειμένου να ζήσει έστω και για λίγες ώρες μια διαφορετική εμπειρία με ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο! Το επόμενο δεκάλεπτο που ακολούθησε βρισκόμουνα ήδη έξω από την Θεσσαλονίκη χωρίς προορισμό καθώς σε κάτι τέτοιες στιγμές ο οδηγός αφήνει το αυτοκίνητο να τον οδηγήσει!
Χάθηκα μέσα σε κάποια κομμάτια δρόμων έξω από το Ζαγκλιβέρι, γεμίζοντας ευτυχία που οδηγούσα εκεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο ,αντιλαμβάνοντος πλήρως τον σκοπό που κατασκευάστηκε η CLA200 brake shooting. Κάποιοι με ονόμασαν πάτερ φαμίλια! Όμως έκαναν λάθος! Ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν είναι για οικογενειάρχες. Αντιθέτως απευθύνεται στους ανήσυχους πατεράδες και όχι μόνο, που ξέρουν να ζούνε την ομορφιά της κάθε απόδρασης συνεχώς στην ζωή τους, όσο χρονών και αν είναι! Είναι οικονομικό στο ταξίδι τόσο όσο χρειάζεται κάποιος που επιθυμεί να φτάσει στον προορισμό του σε σύντομα χρονικό διάστημα, με ασφάλεια, και χαμηλό κόστος.
Στην Αρναία σταμάτησα για ένα καφέ στην κεντρική πλατεία, όπου πάρκαρα την «όμορφη γερμανίδα μου» ακριβώς απέναντι από εκεί που καθόμουν, καθώς έλαμπε κάτω από τις ακτίνες του ήλιου που έλουζαν διακριτικά το αμάξωμά της. Τήν ώρα εκείνη, έβγαζε μάτια!
Στην Ελλάδα υπάρχουν αρκετοί προορισμοί , για αποδράσεις κοντινές όπου μπορεί κανείς να συνδυάσει μια μίνι περιπέτεια ,με παρέα ή μόνος (όπως εγώ π.χ.), πάντοτε μακριά από τα αστικά κέντρα, διασχίζοντας στενούς δρόμους που δεν πληρούν προδιαγραφές αλλά οδηγούν στην περιπέτεια της διπλανής πόρτας.
Τα στροφιλίκια που διατρέχουν το πανεπιστημιακό δάσος του Ταξιάρχη αποδείχθηκαν το ιδανικότερο μέρος για μένα που απολάμβανα την γρήγορη οδήγηση αλλάζοντας τις σχέσεις χωρίς να παίρνω τα χέρια μου από το τιμόνι, και για την CLA200 να στρίβει σφιχτά δυναμικά χωρίς να ανασηκώνεται το πίσω μέρος της από της κλίσεις του στενού δρόμου.
Στην έξοδο από την ειδική του Ταξιάρχη, έστριψα δεξιά και κατευθύνθηκα προς το μικρό χωριό Βάβδος με την μεγάλη θέα που προσφέρει στον επισκέπτη ξεδιπλώνοντας μπροστά του το μεγαλείο του πρώτου ποδιού της Χαλκιδικής, αλλά και του Θερμαϊκού κόλπου. 2 μικρά ταβερνάκια περιμένουν τον επισκέπτη που ζητά κάτι πιο ήρεμο από την οχλαγωγία του Αγ .Πρόδρομου με τα περίφημα Σουβλάκια του.
Η κατηφόρα προς τα Σήμαντρα παρακάμπτεται από έναν μικρό στενό δρόμο που διατηρεί πορεία παράλληλη με αυτήν της παλαιάς Ε.Ο. Μουδανιών – Θεσσαλονίκης, οδηγώντας την μεγάλη μας βόλτα στην Ν. Τρίγλια με τα ωραία κρασιά που βγάζουν τα επισκέψιμα Οινοποιεία της περιοχής της, και με το κοντινό Σπήλαιο των Πετραλώνων ,όπου μέσα του ανακαλύφθηκε ο Αρχαιότερος Αρχάνθρωπος στον κόσμο!. Αλλαγή του σκηνικού πλέον καθώς όλες οι κάθετες μεγάλες ευθείες οδηγούν στην αγκαλιά της Θάλασσας.
Η παραλία της Τρίγλιας είναι γνωστή στους Θεσσαλονικείς μεν, αλλά δεν συνηθίζουν να την επισκέπτονται κατά την διάρκεια του Χειμώνα , και έτσι αποτελεί έναν ήσυχο παράδεισο όπου κανείς αγαλλιάζει αγναντεύοντας τα κύματα στην φουρτουνιασμένη θάλασσα.
Ο συντελεστής κύλισης της CLA200 είναι εξαιρετικά χαμηλός, το ταξίδι με την ταχύτητα των 110 χλμ γίνεται σκέτη απόλαυση καθώς η ρυθμιζόμενη θέση οδήγησης καλύπτει όλα τα γούστα των σωματότυπων που καλείται να φιλοξενήσει πάνω της. Αποφασίζω να βγάλω από το Πορτ μπαγκάζ το σπαστό ΜΤΒ της Mercedes με κωδική ονομασία ΑΜG που κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο ,φέρει χυτούς τροχούς ,είμαι 27 ταχυτήτων, και σταματάει ακαριαία χάρις τα ισχυρά υδραυλικά του φρένα που είναι εφοδιασμένο.
Όχι το ποδήλατο δεν πωλείται μαζί με το αυτοκίνητο, αλλά μπορείτε να το αγοράσετε αργότερα από το κατάστημα bike it που βρίσκεται στην Γρ. Λαμπράκη 72 και ευγενικά μας διέθεσε το ποδήλατο για ένα ξεχωριστό test drive έτσι για να είναι «ασορτί» με το αυτοκίνητο που οδηγούσα.
Αυτή είναι η αβάσταχτη ελαφρότητα της Κυριακάτικης απόδρασης ,που μπορεί και διαδραματίζεται ,εκεί που μπορεί και ταξιδεύει η φαντασία του οδηγού που στα χέρια του έχει κάτι το ξεχωριστό , όπως εγώ είχα την «κυρία CLA200 brake shooting» που για ακόμη μια φορά είχε δεν είχε με … ξεμυάλισε! Αν είχα τα 34.000€ που απαιτούνται για την απόκτησή της. 1600cc, 156hp,Μηχανικό κιβώτιο , βενζινούλα, και άντε γειά! Τώρα αν σας πέσει και το Λόττο και θέλετε να ζήσετε ακριβώς την δική μου περιπέτεια που σας παραθέτω πιο πάνω, τότε θα τσοντάρετε κάτι τις παραπάνω και θα έχετε ένα εργαλείο που πολύ θα ζήλευαν καθώς θα είναι εφοδιασμένο με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων g-dct, ενεργή υποβοήθηση παρκαρίσματος, bi –xenon φωτα,18 άρες ζάντες να τις πιείς στο ποτήρι, τρελιάρικο άνοιγμα πίσω πόρτας και άλλη φινέτσα πιο νεανική από τον σταθερό συντηρητισμό που ακολουθεί η εταιρία!
Παντελής Τζερτζεβέλης