Μία εταιρία, που λειτουργεί ως σύμβουλος επιχειρήσεων και ειδικεύεται στις έρευνες, ονόματι Goldmedia, έκανε μία έρευνα για να αναλύσει τις συνήθειες των ποδοσφαιρόφιλων σε ότι αφορά την ενημέρωσή τους.
Με βάση αυτή την έρευνα, που έγινε στην Ευρώπη, κάθε ποδοσφαιρόφιλος διαθέται 100 λεπτά την εβδομάδα για να ενημερωθεί για το αγαπημένο του άθλημα.
Το ενδιαφέρον είναι ότι η μεγαλύτερη ανάγκη για ενημέρωση, υπάρχει ανάμεσα στους αγώνες, μέσα στην εβδομάδα.
Ενδιαφέρον έχει και το γεγονός ότι οι ποδοσφαιρόφιλοι προτιμούν για την ενημέρωσή τους ολοένα και περισσότερο τα κανάλια των ομάδων, και σε σημαντικό βαθμό τους λογαριασμούς των ομάδων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.