* Η απόφαση της κυβέρνησης να δώσει μόνο τέσσερις άδειες πανελλήνιας εμβέλειας προκάλεσε αναταράξεις στην mediaκή αγορά και φυσικά την οργή των καναλαρχών.
* Η Ελλάδα είναι μια χώρα που στο τηλεοπτικό τοπίο κυριαρχεί η… γαλέρα, με τους δημοσιογράφους να πληρώνονται στη χάση και στη φέξη, σε πολλές περιπτώσεις να δουλεύουν χωρίς αμοιβές, το πρόγραμμα είναι πια φτηνιάρικο, αλλά… έχουμε σαν χώρα ανάγκη από περισσότερα κανάλια.
* Ποιος κερδίζει άραγε απ΄ αυτές τις καταστάσεις;
* Μια και ο λόγος για τα τηλεοπτικά κανάλια, η απουσία της Εθνικής από το Euro 2016 σε συνδυασμό με την… κρίση, κρατούν στον αέρα τα τηλεοπτικά δικαιώματα της διοργάνωσης στην Ελλάδας.
* Κάποια στιγμή τα δικαιώματα θα κλείσουν και μάλιστα στην χαμηλότερη τιμή όλων των εποχών, αφού ενδιαφέρον δεν υπάρχει.
* Αν το Euro πάει σε συνδρομητικό κανάλι, κάτι που δεν πρέπει να αποκλειστεί, τότε μόνο από τους προημιτελικούς και μετά, θα μεταδοθούν οι αγώνες από ελεύθερο κανάλι, όπως ορίζει η νομοθεσία.
* Σε ανοιχτό κανάλι πρέπει να δοθεί και ο τελικός του Κυπέλλου μπάσκετ, ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Φάρο Κερατσινίου, που θα γίνει στις 6 Μαρτίου. Πέρσι ήταν το TV Mακεδονία, στο οποίο παραχώρησε η Nova τον τελικό. Φέτος;
* Η “Αθλητική Κυριακή” εξακολουθεί να κυριαρχεί στις αθλητικές εκπομπές της ανοιχτής τηλεόρασης κερδίζοντας ολοένα και περισσότερους τηλεθεατές, ποντάροντας στην πλούσια θεματολογία, την ταχύτητα, την κάλυψη όλων των αθλητικών γεγονότων και στις σημαντικές συνεντεύξεις, που εξασφαλίζει.
* Την περασμένη Κυριακή, η “Αθλητική Κυριακή” κυριάρχισε σε όλες τις κατηγορίες. Την πρώτη ώρα κράτησε 380.000 τηλεθεατές μπροστά στους δέκτες τους και την δεύτερη ώρα κράτησε 310.000 τηλεθεατές (8,6% και 8,5% τις δύο ώρες).
* Την ίδια ώρα, το “Kick Off” στον ΣΚΑΪ είχε 290.000 και 210.000 τηλεθεατές, την πρώτη και δεύτερη ώρα, αντίστοιχα (με 6,6% και 5,8%).
* Το σημαντικό στην περίπτωση της ιστορικής “Αθλητικής Κυριακής” είναι πως παραλαμβάνει 250.000 τηλεθεατές από την προηγούμενη εκπομπή και τους αυξάνει, την ώρα που το “Kick Off” παραλαμβάνει 440.000 τηλεθεατές στην Prime Time του ΣΚΑΪ, αλλά δεν μπορεί να τους κρατήσει.
* Το Mediaκό σύστημα έχει ουσιαστικά καταρρεύσει, ωστόσο τελευταία έχουν κυκλοφορήσει φήμες για έκδοση νέας αθλητικής εφημερίδας.
* Που τα βρίσκουν, άραγε, τα χρήματα…
* Από τη μύγα ξύγγι προσπαθεί να βγάλει η ΕΠΟ, που έχει σφίξει πολύ οικονομικά και χτυπάει και το ευρώ με το τουφέκι! Πλέον η ομοσπονδία δεν επιτρέπει τις ραδιοφωνικές μεταδόσεις των αγώνων κυπέλλου, ακόμη και χωρίς χορηγούς, αν δεν πάρει μερικά κατοστάρικα ευρώ, την ώρα, που η ΟΥΕΦΑ, αλλά και η Σούπερ Λίγκα, επιτρέπουν την δωρεάν ραδιοφωνική μετάδοση των αγώνων τoυς.
* Η εκπρόσωπος της ιδιοκτησίας της εφημερίδας “Μακεδονία” (ότι έχει απομείνει απ’ αυτή την ιστορική εφημερίδα”), ενημέρωσε την ΕΣΗΕΜΘ ότι επενδύει στην απόκτηση του πιεστηρίου, που χρησιμοποιούσε ο Αγγελιοφόρος.
* Η “Μακεδονία” έχει ρίξει “πιστόλι” στους εργαζομένους και δεν πληρώνει δεδουλευμένα εδώ και χρόνια και… επενδύει τα χρήματα στην αγορά εξοπλισμού.
* Αθάνατη Ελλάδα…
* Σημαντική επιτυχία για το ΙΝΡΑΟΚ, που αν και μονοθεματικό, κατάφερε να φτάσει στην 1η θέση όλων των αθλητικών ενημερωτικών ιστοσελίδων, που έχουν την έδρα τους στην Βόρεια Ελλάδα.