Ένα από τα πιο γνωστά συνθήματα-τραγούδια στο ποδοσφαιρικό στερέωμα είναι το «You will never walk alone» το οποίο ακούγεται στο Άνφιλντ πριν από κάθε εντός έδρας αναμέτρηση της Λίβερπουλ. Πάνω σε αυτό στηρίχθηκε η στοιχηματική εταιρεία Paddy Power με έναν άκρως ιδιαίτερο –έως και διεστραμμένο- τρόπο…
Με ένα κόκκινο αναπηρικό καροτσάκι που γράφει «ιδιοκτησία της Λίβερπουλ» και το μότο «Δεν θα περπατήσεις ποτέ ξανά μόνος (ή και καθόλου αν παίζεις για τον Κλοπ)», η… διαφήμιση υποστηρίζει πως από την στιγμή που ο Γερμανός ανέλαβε τους «Κόκκινους», 13 ποδοσφαιριστές έχουν τεθεί νοκ άουτ εξαιτίας των επίπονων και έντονων προπονήσεων.
Όπως είναι λογικό, υπήρξαν διαμαρτυρίες για το προσβλητικό προς τους ανθρώπους με ειδικές ανάγκες περιεχόμενο της διαφήμισης, κάτι το οποίο όμως δεν βρήκε σύμφωνους τους επικεφαλής της αγγλικής Αρχής Διαφημιστικών Προτύπων. «Η ΑΔΠ πιστεύει ότι το περιεχόμενο της συγκεκριμένης διαφήμισης γίνεται απόλυτα κατανοητό από το κοινό. Γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι βασικό μας μέλημα είναι να μην προσβάλλεται με κανέναν τρόπο η ομάδα ανθρώπων με ειδικές ανάγκες, πιστεύουμε ότι η συγκεκριμένη αναφορά της «μη ικανότητας να περπατήσεις» είναι άμεσα και ξεκάθαρα συνδεδεμένη με εκείνους «που παίζουν για τον Κλοπ». Επίσης θεωρούμε ότι οι ποδοσφαιριστές της Λίβερπουλ και οι πρόσφατοι τραυματισμοί τους ήταν οι στόχοι του χιούμορ, παρά οι ανάπηροι. Γι’ αυτό θεωρούμε ότι παρόλο που η συγκεκριμένη διαφήμιση ίσως φαίνεται αποκρουστική σε κάποιους, είναι μάλλον απίθανο να θεωρηθεί γενικότερα προσβλητική», είναι η δήλωση της Αρχής η οποία φροντίζει για το ορθολογικό περιεχόμενο των διαφημίσεων.