H καινούργια ιστοσελίδα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ συμπληρώνει ένα χρόνο σε λίγο καιρό και η αναγνώριση ήρθε πολύ γρήγορα, καθώς όπως ενημέρωσε η “ασπρόμαυρη” ΠΑΕ το paokfc.gr αναδείχτηκε καλύτερη ιστοσελίδα πληροφορίας στην Ελλάδα στην απονομή των ΕΒΓΕ 2016
Όπως αναφέρει η ΠΑΕ στην επίσημη ιστοσελίδα της:
Λίγες μέρες πριν συμπληρώσει ένα χρόνο λειτουργίας υπό τη νέα του μορφή το paokfc.gr αναδείχτηκε καλύτερη ιστοσελίδα πληροφορίας στην Ελλάδα στην απονομή των ΕΒΓΕ 2016.
Μια ιδιαίτερα σημαντική διάκριση, δεδομένου ότι στην συγκεκριμένη κατηγορία διαγωνίζονταν ορισμένα από τα καλύτερα και μεγαλύτερα site της χώρας. Το paokfc.gr, όμως, ξεχώρισε για τον συνδυασμό της υψηλής αισθητικής με την καλύτερη και πληρέστερη παρουσίαση της πληροφορίας με τρόπους φιλικούς προς το χρήστη οποιασδήποτε συσκευής μέσω της τεχνολογίας responsive.
Στον ειδικό κατάλογο των ΕΒΓΕ αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Αναντίρρητα, ένα fully responsive website που ξεχώρισε από την πρώτη στιγμή, για την άψογη αισθητική του ακεραιότητα από την αρχή μέχρι το τέλος, καθώς επίσης και για την εύκολη αναζήτηση της πληροφορίας, παρόλο τον όγκο των πληροφοριών. Φιλικό προς τον χρήστη, μοντέρνο, λειτουργικό και με απόλυτη συνέπεια στην οπτική ταυτότητα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ».
«Μας κάνει ιδιαίτερα χαρούμενους αυτό το βραβείο γιατί είναι το αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς που χρειάστηκε σχεδόν ένα χρόνο για να πάρει την τελική της μορφή», είπε ο υπεύθυνος New Media του ΠΑΟΚ, Παναγιώτης Αρωνιάδης και συνέχισε: «Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα φρέσκο, δυναμικό, υψηλής αισθητικής και μεγάλης χρηστικότητας site που να ενισχύσει το προφίλ του ΠΑΟΚ και να βοηθήσει στην καλύτερη δυνατή παρουσίαση της ειδησεογραφίας. Είναι τιμή μας να έχει ο ΠΑΟΚ το καλύτερο site».
Έπαινος για το Toumba Magazine
Ξεχωριστή θέση στον κατάλογο των νικητών είχε και το Toumba Magazine. Το επίσημο περιοδικό του ΠΑΟΚ μόλις με την πρώτη συλλεκτική έκδοση για τα 90 χρόνια, διότι στον διαγωνισμό συμμετείχαν δουλειές που κυκλοφόρησαν το 2015, πήρε ειδικό έπαινο στην κατηγορία περιοδικό.
Με ιδιαίτερη χρήση τυπογραφίας, δυνατή φωτογραφία, καθαρή αισθητική και μια διαφορετική προσέγγιση του ποδοσφαίρου και του ρόλου που πρέπει να έχει ένα συλλογικό έντυπο, το Toumba Magazine κέρδισε την εκτίμηση της κριτικής επιτροπής.
Κοινή συνισταμένη και στα δύο project που απέσπασαν βραβεία για λογαριασμό του ΠΑΟΚ, ένας από τους πλέον καταξιωμένους Creative Director, ο Δημήτρης Παπάζογλου. «Οι συγκεκριμένες διακρίσεις για μένα ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες γιατί πέρα από το επαγγελματικό κομμάτι εμπλέκουν και το συναίσθημα καθώς αφορούν τον ΠΑΟΚ. Είμαι πολύ χαρούμενος που μέσα από τη προσπάθεια που γίνεται βοηθάω κι εγώ από την πλευρά μου τον ΠΑΟΚ να πρωταγωνιστεί και να πρωτοπορεί σε όλα τα επίπεδα».