Με νικητές τους Παυλίδη – Πετρόπουλο και Citroen DS3 R3, τερμάτισε ο πρώτος αγώνας του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος. Αναμφίβολα λίγος χρονικά, ο αγώνας αποδείχθηκε πολύς σε ότι αφορά το αγωνιστικό μέρος, αφού αποζημίωσε όσους τόλμησαν χωρίς να μεμψιμοιρούν. Τα 12 πληρώματα εκκίνησαν από το Λύκειο της Αρναίας χωρίς ενδοιασμούς για το ποιός είναι ο απώτερος σκοπός, δηλαδή να «δαμάσουν» τις δύο πλέον απαιτητικές ειδικές διαδρομές στην Ελλάδα και δύο από τις πιο ενδιαφέρουσες στην Ευρώπη.
Στα 22.70 χλμ. της πρώτης ειδικής διαδρομής «Χολομώντα», χρόνο κατάφεραν να πάρουν τα 8 από τα 12 πληρώματα. Οι Παυλίδης Ν. – Πετρόπουλος Ν. (Citroen DS3 R3) ηγήθηκαν, με τους Θεοφανίδη Σ. – Θεοφανίδη Χ. (Citroen Saxo VTS) να ακολουθούν με μόλις 6 δευτερόλεπτα διαφορά και τους Δήμου Α. – Ντίτορα Α. (Citroen Saxo VTS) να τερματίζουν την ειδική στην τρίτη θέση. Στην 4η θέση και με λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα διαφορά τερμάτισαν ο Μαυροδής Δ. με τον πρωτοεμφανιζόμενο συνοδηγό Σούστα Β. (Subaru Impreza). Στην 5η, 6η, 7η και 8η θέση κάνοντας τον δικό τους αγώνα τερμάτισαν οι Αργυρίου Κ. – Κυπαρισσάς Δ. (Peugeot 106), οι Σωτηριάδης Ν. – Καραγκούνης Δ. (Subaru Impreza), οι Μπαγκιρτζόπουλος Γ. – Θωμόπουλος Σ. (Peugeot 206) και οι Κούκας Σ. – Τούπας Δ. (Peugeot 205).
Η πλήρης ανατροπή έγινε στην 2η ειδική διαδρομή «Παλαιόχωρα- Αρναία» των 27.80 χλμ. Τα ηνία πήραν οι ταχύτατοι Θεοφανίδης – Θεοφανίδης ακολουθούμενοι σε απόσταση ανάσας από τους Αργυρίου – Κυπαρισσά και αυτοί με την σειρά τους νιώθοντας την ανάσα των Παυλίδη – Πετρόπουλο. Με 4 δευτερόλεπτα διαφορά τερμάτισαν την μεγάλη, επίπονη και δύσκολη αυτήν ειδική διαδρομή οι Μαυροδής – Σούστας και Δήμος – Ντίτορας.
Στο βάθρο ανέβηκαν τελικά οι Παυλίδης – Πετρόπουλος 1οι γενικής και 1οι F2, οι Θεοφανίδης – Θεοφανίδης 2οι γενικής και 2οι F2 και οι Δήμου – Ντίτορας 3οι γενικής και 3οι F2. Με 5 δευτερόλεπτα ποινή τερμάτισαν 4οι οι Μαυροδής – Σούστας και με 30 δευτερόλεπτα ποινή στην 5η θέση οι Αργυρίου – Κυπαρισσάς. Την 6η, 7η και 8η θέση συμπλήρωσαν οι Σωτηριάδης – Καραγκούνης, Μπαγκιρτζόπουλος – Θωμόπουλος και Κούκας – Τούπας.
Δεν εκκίνησαν τον αγώνα λόγο μηχανικής βλάβης οι Κουμποτής – Μαυροματίδης (Peugeot 106 S16), ενώ εγκατέλειψαν στην 1η ειδική διαδρομή οι Κίτσος – Παμπούκης (Opel Astra) και Οροϊλίδης Σ. – Ρούσσος Β. (Citroen Saxo VTS). Τραγική αλλά αναίμακτη ήταν η έξοδος των Μπαξεβανάκη Π. – Μπέμπη Γ. όταν στα κατηφορικά της 1ης ειδικής το Honda Civic Type R γλίστρησε και πρόσκρουσε με δύναμη στα δέντρα.
Το Δ.Σ. του Α.Ο.Θ. ευχαριστεί τα λιπαντικά Liqui Moly και την Ε. Σκαζίκης – Λ. Μαραγκός Α.Ε., το Πυροσβεστικό και Αστυνομικό Σώμα, τους εκπροσώπους των Μ.Μ.Ε., ειδικού τύπου και μη, τον Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. για την ζωντανή μετάδοση του αγώνα και τους θεατές που ανηφόρισαν στα ορεινά της Χαλκιδικής για να «παίξουν το παιχνίδι στο βουνό και όχι στην κονσόλα».
Παντελής Τζερτζεβέλης