Μετά τον “κυανόλευκο” καφέ που προκάλεσε αίσθηση και εξαφανίστηκε μέσα σε λίγες ημέρες από τα ράφια της μπουτίκ, το τμήμα μάρκετινγκ της ΠΑΕ Ηρακλής προχώρησε μία ακόμη πρωτοποριακή συμφωνία, αυτή τη φορά με αλυσίδα καταστημάτων πίτσας.
Στο πλαίσιο αυτό, οι κάτοχοι των εισιτηρίων μινι – διαρκείας που εκδόθηκαν για τα πλέι-οφ, οι φίλοι της ομάδας που θα αποκτήσουν εισιτήριο σε κάθε εντός έδρας αγώνα για οποιαδήποτε θύρα, καθώς επίσης και αυτοί που θα κάνουν αγορές από την μπουτίκ, θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν…το γνωστό έδεσμα είτε με μεγάλες εκπτώσεις, είτε ακόμη και δωρεάν!