Η τακτική του ΟΑΣΘ, να μην δίνει ρέστα σε όποιον αγοράζει το εισιτήριό του από τα ειδικά μηχανήματα εντός των λεωφορείων έχει προκαλέσει πολλές διαμαρτυρίες στο επιβατικό κοινό, αλλά στον Οργανισμό κάνουν τα… κορόιδα.
Άλλωστε, αυτή η τακτική της κατακράτησης των ρέστων, δίνει στον ΟΑΣΘ ένα επιπλέον κέρδος γύρω στο μισό εκατομμύριο ευρώ το χρόνο!
Όπως γράφει το Thessnews.gr ήδη στον ΟΑΣΘ έφτασε ένα εξώδικο, για την τακτική του αυτή.
Αναλυτικά :
Ο επικεφαλής της Ριζοσπαστικής Ενωτικής Κίνησης Καλαμαριάς, Μανόλης Λαμτζίδης προχώρησε στην εξώδικη αναφορά – καταγγελία προς τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης για τα «ρέστα» που δεν δίνουν τα εκδοτικά μηχανήματα εντός των λεωφορείων.
«Αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία και ευθεία παραβίαση της αρχής της ισότητας και της ίσης μεταχείρισης όλων των πολιτών που απορρέουν από το Σύνταγμα , και διαπερνούν και διαποτίζουν όλο το πλέγμα της εθνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας που αφορά στην προστασία του καταναλωτή και της αρχής της απαγόρευσης της επιβολής διακρίσεων σε βάρος των επιβατών-καταναλωτών στην επιβίβαση και χρήση των λεωφορείων , τόσο η επιβάρυνση της τιμής του εισιτηρίου , όπως στην περίπτωση που σας περιέγραψα, κατά 10 λεπτά, εφόσον ο επιβάτης-καταναλωτής το προμηθεύεται από μηχάνημα εντός του λεωφορείου, όσο και η μη επιστροφή της διαφοράς , που προκύπτει , από τη ρίψη μεγαλύτερου ποσού εντός του μηχανήματος, καθώς το μηχάνημα είναι ρυθμισμένο να «μη δίνει ρέστα»!» αναφέρει μεταξύ άλλων στην εξώδικη αναφορά ο κ. Λαμτζίδης.
«Τα ποσά αυτά, που προέρχονται από την μη επιστροφή της διαφοράς στους επιβάτες-καταναλωτές, ενώ σε ατομικό επίπεδο μπορεί να μην κριθεί σημαντικό, σύμφωνα πάντα με δηλώσεις του Προέδρου του Οργανισμού, συνολικά για το το 2015, ανήρθε σε 436.162 ευρώ , ενώ για 2016 (μέχρι τον Ιούλιο) ανέρχεται σε 249.102 ευρώ, ποσά τα οποία προέρχονται από την «τσέπη» των άτυχων επιβατών-καταναλωτών, που από σύμπτωση δεν είχαν μαζί τους, το ακριβές ποσό του αντιτίμου!» συμπληρώνει ο δικηγόρος στην αναφορά του.