Το ποδόσφαιρο και το marketing συγχέονται όλο και περισσότερο, με πιο πρόσφατο παράδειγμα τη σκέψη να διεξαχθεί ο τελικός κυπέλλου ποδοσφαίρου της Γερμανίας στην Κίνα.
Η πρόταση αυτή έχει πέσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων σύμφωνα με τη γερμανική «Bild», με τον Κάσπερ Ρόρστεντ, το νέο γενικό διευθυντή κορυφαίας εταιρείας ένδυσης να δηλώνει χαρακτηριστικά:
«Ποιος θα ήταν ενάντιος, εάν στο μέλλον ένας τελικός κυπέλλου αντί να πραγματοποιηθεί στο Βερολίνο, γίνει στη Σανγκάη μία φορά; Εγώ υποστηρίζω αυτή τη σκέψη και τη βλέπω σαν μια ευκαιρία».