Εκτός από τα τηλεοπτικά, ένα ακόμη πολύ σημαντικό έσοδο που προσδοκά η διοίκηση του Άρη είναι από τη διαφήμιση στη φανέλα. Και μιλάμε για το μπροστινό μέρος αυτής, το οποίο θα φέρει στην ομάδα αρκετά χρήματα, σύμφωνα πάντα με το brand name του συλλόγου.
Ήδη έχει γίνει μία συζήτηση με τους εκπροσώπους της Tipbet, οι οποίοι κατέθεσαν συγκεκριμένη οικονομική πρόταση στον πρόεδρο της ΠΑΕ, που φτάνει στα 1,3 εκατ. ευρώ. Ωστόσο δεν είναι μόνο η συγκεκριμένη εταιρεία που έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον, καθώς υπάρχουν τουλάχιστον ακόμη δύο.
Καταρχάς η Stoiximan.gr, με την οποία συνεργάστηκε ο Άρης τα τελευταία τρία χρόνια. Οι δύο πλευρές είναι ικανοποιημένες με τη συνεργασία τους, ωστόσο αυτή ήταν τριετούς διάρκειας, αν και ακόμη δεν είναι ξεκάθαρο αν υπάρχει αυτόματη… ανανέωση, λόγω Superleague. Η αρχική συμφωνία τους έγινε με την προοπτική πως ο Άρης μέσα σε τρία χρόνια θα επέστρεφε στην κατηγορία και μάλιστα υπάρχουν και συγκεκριμένα ποσά. Η επιστροφή όμως… καθυστέρησε κατά ένα χρόνο. Από την πλευρά της η Stoiximan.gr επιθυμεί την επέκταση της συνεργασίας και μάλιστα με το ποσό που είχε προσυμφωνηθεί. Είναι ξεκάθαρο όμως, πως η «κιτρινόμαυρη» ΠΑΕ θα ήθελε καλύτερους οικονομικούς όρους. Επαναλαμβάνουμε όμως ότι ακόμη δεν είναι ξεκάθαρο αν υπάρχει συμφωνία εν ισχύ. Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, τότε προφανώς θα υπάρχει και συγκεκριμένη ρήτρα λύσης της συνεργασίας.
Εκτός από την Tipbet και την Stoiximan.gr, όμως, οι πληροφορίες αναφέρουν πως υπάρχει και τρίτος ενδιαφερόμενος. Δίχως να έχει διαρρεύσει το όνομα, πέραν του ότι πρόκειται επίσης για στοιχηματική εταιρεία. Υπενθυμίζουμε πως η μοναδική σίγουρη χορηγία, που υπάρχει αυτή τη στιγμή για τη νέα σεζόν είναι με τον Τομ Παπαδόπουλο, για το πίσω μέρος της φανέλας, όπως και φέτος.