«Εχθροί» για τα… μάτια του κόσμου

Η διαφήμιση με τον Σέργιο βρίσκεται στο επίκεντρο από χθες που το σύνολο των ΜΜΕ “βοήθησαν” γνωστή τράπεζα να περάσει το τρικ της και να προμοτάρει την επιχείρηση. Αυτό πάντως που προκαλεί αλγεινή εντύπωση είναι το… χαβαλέ ανάμεσα στον Γιώργο Τζαβέλλα και στον Γιάννη Μανιάτη, δύο εκ των πρωταγωνιστών της μεγάλης κόντρας που ξέσπασε μετά τα δύο παιχνίδια Κυπέλλου ΠΑΟΚ – Ολυμπιακός.

Δηλώσεις εκατέρωθεν, με τις ΠΑΕ να παίρνουν θέση γι αυτές, αλλά τελικά στην Εθνική είναι δύο… καλά φιλαράκια. Και πως να μην είναι άλλωστε, όταν οι λαϊκίστικες δηλώσεις και συμπεριφορές, ανήκουν στη σφαίρα του φτηνού οπαδισμού και μόνο. Είναι δύο καλά αμειβόμενοι επαγγελματίες ποδοσφαιριστές οι οποίοι μπορούν να δηλώνουν “ΠΑΟΚτσήδες” ή “Ολυμπιακοί” και να προκαλούν με τις δηλώσεις τους, αλλά όταν έρχεται η ώρα της Εθνικής τότε τα πάντα… ξεχνιούνται.

Αυτά για να καταλαβαίνει και ο κόσμος με τι έχει να κάνει και να μην πέφτει εύκολα στην παγίδα του οπαδισμού. Ζούμε σε πολύ δύσκολες εποχές και κανένας δε βάζει πάνω από τα συμβόλαια και τις ανέσεις του, την ομάδα του. Ή αν το κάνει, είναι σίγουρα για να δημιουργήσει προσωρινές εντυπώσεις, επειδή το απαιτούν οι καταστάσεις και μάλλον για τα… μάτια του κόσμου.