Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ κατέκτησε το χάλκινο βραβείο των Sports Marketing Awards 2018 στον τομέα της Χορηγικής Καινοτομίας, για τις προωθητικές ενέργειες που πραγματοποίησε μέσα από την συνεργασία της με την εταιρεία NICE ICE.
Από την ιστοσελίδα της ασπρόμαυρης ΠΑΕ:…
Οι άνθρωποι του Δικεφάλου ανέπτυξαν μία πλατφόρμα επικοινωνίας προκειμένου να προωθήσουν μέσα από την καθημερινότητα της ομάδας την εταιρεία NICE ICE, ανταποκρινόμενοι στην πρόκληση που είχαν μπροστά τους.
Ο στόχος του τμήματος Marketing ήταν να συνδέσει τη δραστηριότητα της εταιρείας με την καθημερινότητα του ποδοσφαιρικού τμήματος με τρόπο απλό και αποδοτικό. Μέσα από τις μικρές λεπτομέρειες, δηλαδή, όπως τις θήκες για τα μπουκάλια των παικτών ή το ψυγείο που δροσίζονται κατά τη διάρκεια της προπόνησης.
Το δικό τους ρόλο έπαιξαν και τα Social Media του ΠΑΟΚ και τα Instagram stories των γκολ, με την ενέργεια NICE Goal. Κάπως έτσι, η εταιρεία παραγωγής και διανομής καθαρού και αποσταγμένου πάγου καθιερώθηκε στις συνειδήσεις των φίλων της ομάδας.
Το καινοτόμο πλάνο λειτούργησε εξαιρετικά αποδοτικά για τον χορηγό του Δικεφάλου και καλύφθηκαν πλήρως οι αρχικοί στόχοι και των δύο πλευρών. Η χορηγική καμπάνια του Δικεφάλου για την NICE ICE κατέκτησε μία σημαντική διάκριση, κερδίζοντας το χάλκινο βραβείο στα Sports Marketing Awards 2018, στην κατηγορία Χορηγική Καινοτομία.
Η τελετή διεξήχθη για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, στον χώρο Gazarte στην Αθήνα και την ΠΑΕ ΠΑΟΚ εκπροσώπησε ο υπεύθυνος χορηγιών, Γιώργος Λάγκαρης.