Μια… διαφορετική Τούμπα θα αντικρίσουν στο ματς με την Τσέλσι οι φίλοι του ΠΑΟΚ δεδομένου πως πραγματοποιείται «λίφτινγκ» σε ένα σημαντικό κομμάτι του γηπέδου της Τούμπας.
Μία από αυτές αφορά τα κάγκελα μπροστά στις θύρες 1, 2, 3 (σ.σ. οι θύρες που είναι πίσω από τους πάγκους) καθώς στη θέση τους θα τοποθετηθεί ο σκελετός για το πλέξιγκλας. Η κάμερα της Nova βρέθηκε για αυτοψία στο γήπεδο της Τούμπας προκειμένου να καταγράψει τις αλλαγές που έχουν σημειωθεί ήδη ενώ συνομίλησε και με τον Υπεύθυνο Επικοινωνίας της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Κυριάκο Κυριάκο, ο οποίος τόνισε πως η πρεμιέρα αυτού του… λίφτινγκ θα γίνει στο ματς με την Τσέλσι.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Υπεύθυνος Επικοινωνίας της ΠΑΕ ΠΑΟΚ:
«Υπάρχει μια προσπάθεια η Τούμπα να γίνεται όλο και περισσότερο λειτουργική. Η φετινή χρονιά ξεκίνησε με μια… έκρηξη των εισιτηρίων διαρκείας, που έφτασαν τα 21.000 και τα ξεπερνούν κατά λίγο με αυτά που δόθηκαν στους ανέργους.
Αυτό σημαίνει ότι κάθε σπιθαμή της Τούμπας, θα πρέπει να είναι χρήσιμη και λειτουργική. Η πλευρά των επισήμων, είχαν κάποια θέματα ορατότητας οι χαμηλές θέσεις, λόγω του ύψους των πάγκων. Γίνεται λοιπόν μια προσπάθεια, να κατέβουν οι πάγκοι στο έδαφος και να μπουν πλέξιγκλας, ώστε να έχουν ορατότητα αυτές οι θέσεις.
Παρόμοιες εργασίες γίνονται και στο υπόλοιπο γήπεδο. Πρέπει για όσο θα χρησιμοποιούμε αυτό το γήπεδο, ελπίζω όχι για πολλά χρόνια, να το κάνουμε λειτουργικό. Αυτό γίνεται σε όλη την εξαετία του κύριου Ιβάν Σαββίδη. Τα έργα είναι συνεχόμενα κάθε χρονιά, φέτος και με αφορμή του ευρωπαϊκούς ομίλους, είχε παρθεί απόφαση να γίνουν τέτοιου είδους υποδομές»
Για το αν θα μικρύνει η χωρητικότητα των φιλοξενούμενων: «Στην Θύρα 8 που οι φιλοξενούμενοι, πάντα την καταλαμβάνουν είτε είναι 100, είτε περισσότεροι, συνήθως στα ευρωπαϊκά ματς, η εμπειρία μας δείχνει ότι ποτέ δεν εξαντλούνται τα εισιτήρια των φιλοξενουμένων. Έτσι αποφασίσαμε να επεκτείνουμε τις πλαϊνές θύρες και να μικρύνει η χωρητικότητα αυτής».
Για το πότε θα είναι έτοιμο το γήπεδο: «Στο ματς με την Τσέλσι θα γίνει η πρεμιέρα αυτού του… λίφτινγκ. Πιστεύω ότι η γενική μας στρατηγική είναι η μάξιμουμ ασφάλεια και η όσον το δυνατόν περισσότερη άνεση. Και στα δύο δεν μας βοηθάει η παλαιότητα του γηπέδου και για αυτό αυτές τις μέρες έχει ενταθεί όλη η προεργασία για να ξεκινήσει το συντομότερο δυνατόν η κατασκευή του νέου γηπέδου».