Δεν ήρθε μόνο με το πούλμαν της η Μπάγερν στην Ελλάδα, όπως κάνουν οι ελληνικές ομάδες στην περίοδο της καλοκαιρινής προετοιμασίας τους. Δεν ήρθε μόνο με την ομάδα Νέων της που αντιμετωπίζει την αντίστοιχη της ΑΕΚ το απόγευμα και η οπoία διαμένει σε διαφορετικό ξενοδοχείο (Hyatt) από την “πρώτη” ομάδα (Hilton).
Δεν ήρθε μόνο με έξι επιπρόσθετα ενοικιασμένα πούλμαν και βαν για τους χορηγούς, τους VIP και τους δημοσιογράφους, των οποίων τις πινακίδες είχαν στείλει εδώ και πολλές ημέρες στα στελέχη της Ένωσης, προκειμένου να διαχωριστούν σε “high” και “medium” priority (προτεραιότητα) στις θέσεις πάρκινγκ του ΟΑΚΑ!!!
Δεν ήρθε μόνο με κοστουμαρισμένους με τη “στολή εξόδου” της ομάδας φροντιστές, οι οποίοι μετέβησαν στο Ολυμπιακό Στάδιο για την προπόνηση με limo, η οποία ακολουθούσε το ενοικιασμένο μόνο για τα ρούχα της αποστολής βανάκι της γερμανικής ομάδας.
Ήρθε και με 17 (!) μέλη μια ξεχωριστής ομάδας. Της “Bayern FC media”, όπως ήταν το logo στα μπλουζάκια αρκετών μελών της και η οποία εμφανίστηκε χθες στο Ολυμπιακό Στάδιο. Όχι, δεν ήρθε στην Ελλάδα όλη η “δημοσιογραφική” ομάδα της Μπάγερν, που αριθμεί περισσότερα από 30 άτομα.
Ήρθαν… μόνο 17 (η Τσέλσι είχε έρθει με 14 στη Θεσσαλονίκη για το ματς με τον ΠΑΟΚ), όταν στην Ελλάδα, παρά τη ραγδαία ανάπτυξη των social media και των επικοινωνιακών αναγκών, οι top ομάδες σ’ αυτόν τον τομέα (ΠΑΟΚ, Ολυμπιακός, ΑΕΚ), δεν αριθμούν περισσότερα από 5-6 άτομα…
H κατανομή των 17 ατόμων είναι η εξής…
1: Διευθυντής επικοινωνίας (αρμόδιος μόνο για πολύ σημαντικά θέματα, σε πιο στενή επαφή με τα ανώτατα διοικητικά κλιμάκια του συλλόγου).
1: Spokesman (αρμόδιος για τις συνεντεύξεις Τύπου και τις δηλώσεις του προπονητή/επικεφαλής της mediaκής ομάδας).
2: Press officers (αρμόδιοι για τα flash interviews των παικτών, για τις δηλώσεις και τα “διαδικαστικά”).
2: Κάμεραμεν
2: Ρεπόρτερ για τις δύο κάμερες
2: Website
2: Social Media
3: Φωτογράφοι
1: Τεχνικός
1: Γραμματέας
Πέραν τούτων βεβαίως, για τους ανθρώπους της ΑΕΚ η όλη οργάνωση και αποστολή της Μπάγερν είναι ένα καταπληκτικό μάθημα, ταυτόχρονα και μια υπέροχη άσκηση στον τομέα εργασίας τους. Μια άσκηση με επαγγελματίες του ανωτάτου επιπέδου, με τρομερές απαιτήσεις στις οποίες κλήθηκαν να ανταποκριθούν.
Όχι για να “ευχαριστήσουν” ή για να “αφήσουν ικανοποιημένους” τους εργαζόμενους και τα στελέχη ενός εκ των κορυφαίων ευρωπαϊκών συλλόγων.
Όχι σαν οι “φτωχοί συγγενείς” της Ελλαδίτσας, οι οποίοι κάνουν τα πάντα για να αποδειχθούν αντάξιοι της φήμης της περίφημης “ελληνικής φιλοξενίας”. Αλλά για να κάνουν και οι ίδιοι ένα βήμα παραπάνω. Για να φτάσουν στα όριά τους. Για να αγγίξουν το τέλειο σε όλα τα επίπεδα, παρότι ασφαλώς η Ένωση δεν διαθέτει το έμψυχο δυναμικό της Μπάγερν.
Μια υπέροχη “προπόνηση/εκπαίδευση” με υψηλές απαιτήσεις για το μέλλον, όπως αυτή στην οποία θα κληθούν να ανταποκριθούν απόψε οι παίκτες της Ένωσης. Με λίγα λόγια… “This is Champions League”. Και μάλιστα όχι στο “μεσαίο” ή στο ανώτερο, αλλά στο ύψιστο επίπεδο…
* Δεν επιβεβαιώθηκε η πληροφορία ότι η Μπάγερν έχει στη mediaκή ομάδα της εργαζόμενο ο οποίος ασχολείται αποκλειστικά με τη μασκότ της, τον “Berni”, ο οποίος είχε χθες συνάντηση … κορυφής με τον “Haga”! Η προβολή της μασκότ, όμως, η οποία πηγαίνει… παντού, είναι απίστευτη, ένα μικρό δείγμα των δωρεάν μαθημάτων “διαφήμισης” του γερμανικού club όπου κι αν ταξιδεύει, σε όλα τα επίπεδα.
Ενός club, του οποίου η οργάνωση και αυτή η αποστολή απέχει πολλά Champioleagueικά χιλιόμετρα από ομάδες με περισσότερους τίτλους, με περισσότερους οπαδούς ανά την υφήλιο και σίγουρα με περισσότερες συμπάθειες στη χώρα μας… Επικεφαλής της αποστολής είναι ο Henry Rummenigge, ο 30χρονος γιος (τέταρτο από τα πέντε παιδιά) του μοναδικού Kale.
Πηγή : sport24