Είμαστε σε μία εποχή, που ο ΠΑΟΚ προσπαθεί να πάρει το τηλεοπτικό συμβόλαιο, που αξίζει σε μια ομάδα, με τη δυναμική του, που κέρδισε το νταμπλ και είναι η κατά τεκμήριο καλύτερη ελληνική ομάδα.
Σε μια ομάδα, που έχει αυξήσει σε μεγάλο βαθμό την εμπορικότητά της, σε μια ομάδα που θέλει πια να βλέπει όλη η Ελλάδα κι όχι μόνο οι (ολοένα και αυξανόμενοι) δικοί της οπαδοί.
Σ΄ αυτή την επταετία του Ιβάν Σαββίδη και κυρίως τα τελευταία δύο τρία χρόνια, ο ΠΑΟΚ έχει αρχίσει να κατακτά τη μία κορυφή μετά την άλλη και βεβαίως, να σπάει στερεότυπα κάθε μορφής.
Το πρώτο στερεότυπο, που έσπασε ο ΠΑΟΚ, είναι αυτό, που άπτεται του αγωνιστικού.
Μέχρι πρότινος, μέχρι πριν κανά δύο χρόνια για την ακρίβεια, ο Δικέφαλος ήταν το συμπαθητικό ΠΑΟΚάκι της τριτοτέταρτης θέσης, από την ερωτική Θεσσαλονίκη, που «αχ καλέ, τι χαριτωμένη ομάδα, που είναι και τι παθιασμένους οπαδούς, που έχει…». Αρκεί να είναι τριτοτέταρτη.
Ο ΠΑΟΚ μεγάλωσε πάρα πολύ αγωνιστικά τα τελευταία χρόνια, είναι η πιο ακριβή και κατά τεκμήριο καλύτερη ομάδα της χώρας κι αυτό γίνεται σιγά – σιγά συνείδηση σε όλη τη χώρα. Είναι πια ξεκάθαρο ότι κανείς δεν τον βλέπει ως ΠΑΟΚάκι, αλλά ως τον μεγάλο ΠΑΟΚ.
Σήμερα ο ΠΑΟΚ είναι το αφεντικό στο ελληνικό ποδόσφαιρο, ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ. Αυτή είναι η μια κορυφή, που κατακτήθηκε.
(Με τον τρόπο αυτό, μεγαλώνει ακόμη περισσότερο την «πελατειακή του βάση», είναι ξεκάθαρο ότι όλοι, και κυρίως τα παιδιά, πηγαίνουν με τους νικητές. Και το ότι ο ΠΑΟΚ είναι ποδοσφαιρικά νικητής την τελευταία διετία, είναι ο λόγος, που τα επόμενα χρόνια θα δει το κοινό του να αυξάνεται)
Η επόμενη κορυφή, που έχει να κατακτήσει ο ΠΑΟΚ, είναι η περαιτέρω ενδυνάμωση του brand του, ώστε να γίνει το αφεντικό του ελληνικού ποδοσφαίρου και στο εμπορικό κομμάτι. Είναι κάτι, που θα ενισχύσει και θα εδραιώσει τη ηγετική θέση του στο ελληνικό ποδόσφαιρο.
Γι΄ αυτό ακριβώς ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ να πάρει ο ΠΑΟΚ το ακριβότερο τηλεοπτικό συμβόλαιο, όπως αρμόζει στη δυναμική, που έχει αναπτύξει και αναπτύσσει συνεχώς!
Σε ένα περιβάλλον, που διαμορφώνεται και μόνο φιλικό δεν μπορεί να το χαρακτηρίσει κανείς για τον ΠΑΟΚ (για τον βασικό του αντίπαλο, σίγουρα…), είναι απίθανο να πάρει ο ΠΑΟΚ το μεγαλύτερο τηλεοπτικό συμβόλαιο.
Είμαι 100% σίγουρος ότι θα πάρει συμβόλαιο μικρότερο, έστω και κατά ένα ευρώ, του Ολυμπιακού. Είτε είναι από την ΕΡΤ, είτε είναι από τη NOVA.
Εντός των γηπέδων, ο ΠΑΟΚ κατάφερε να κερδίσει την ηγετική θέση, επενδύοντας στο ποδόσφαιρο και παίρνοντας καλούς παίκτες, αφού βεβαίως, περιορίστηκαν τα «ανθρώπινα λάθη», με την έλευση ξένων διαιτητών στα ντέρμπι και την εφαρμογή του VAR στον τελικό.
Εκτός των γηπέδων, η μάχη είναι πια πάρα πολύ δύσκολη.