Νικήτρια στη μάχη της ποδοσφαιρικής ενημέρωσης αναδείχτηκε και χθες η εκπομπή Total Football τόσο στο δυναμικό/εμπορικό κοινό όσο και στους άνδρες τηλεθεατές.
Παρά το μειονέκτημα της προχωρημένης ώρας, το κυριακάτικο late night πρόγραμμα του Open κατάφερε να κάνει μέσο όρο 7,9% στο δυναμικό κοινό 18-54 έναντι 2,4% της Αθλητικής Κυριακής στην ΕΡΤ 1 και 3,3% στην EΡT Sports (συνολικά δηλαδή σε δύο κανάλια 5,7%).
Επίσης, στο ανδρικό κοινό, εκεί δηλαδή όπου απευθύνονται κυρίως οι αθλητικές εκπομπές, το Total Football κατέγραψε διψήφιο μέσο όρο (10%) έναντι 3,3% της Αθλητικής Κυριακής στην ΕΡΤ1 και 5,5% στην EΡΤ Sports (συνολικά σε δύο κανάλια 8,8%).
Μάλιστα, το ποδοσφαιρικό πρόγραμμα του Open (που ξεκίνησε μιάμιση ώρα μετά την Αθλητική Κυριακή) έκανε τρία διψήφια τέταρτα στους άνδρες 25-54, φτάνοντας στο peak στο 14,1%.
Εξαιρετικά ποσοστά κατέγραψε χθες και η άλλη αθλητική εκπομπή του τηλεοπτικού σταθμού της Παιανίας. Το μεσημεριανό ωριαίο Open Sport πέτυχε διψήφια ποσοστά τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54, όπου έκανε μέσο όρο 11,6%, όσο και στο ανδρικό κοινό όπου κατέγραψε μ.ό. 14% (με peak σε μ.ό. τετάρτου το υψηλότατο 15,7%!). Δηλαδή ποσοστά πάνω από τους αντίστοιχους μέσους όρους του καναλιού.
Το Open Sport προσελκύει ιδιαίτερα τα νεανικά κοινά: χθες στο κοινό 15-24 έκανε μ.ό. 27,3% και στο 15-34 είχε μ.ό. 18,7%!
Φαίνεται πως το Open έχει ήδη καταφέρει μέσα σε ένα χρόνο λειτουργίας να κερδίσει την εμπιστοσύνη των τηλεθεατών που ασχολούνται με τα σπορ και να αποκτήσει το δικό του φανατικό κοινό στο αθλητικό περιεχόμενο.