Το μεγάλο ντέρμπι ΠΑΟΚ – Ολυμπιακός μονοπώλησε το ενδιαφέρον στις αθλητικές εκπομπές της Κυριακής (23/02). Το «Σούπερ Μπάλα Live» έκανε πρεμιέρα στο Mega κι έπαιξε απέναντι σε «Total Football» και «Αθλητική Κυριακή».
Ποιος ήταν αυτός που νίκησε στην «μάχη» της οθόνης;
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, η εκπομπή του OPEN ήταν αυτή που τερμάτισε στην πρώτη θέση, αφού έκανε 5.9% σε δυναμικό κοινό και 6.4% στο σύνολο.
Η «Αθλητική Κυριακή» είχε 3.5% και 5.5% αντίστοιχα, ενώ το «Σούπερ Μπάλα Live» σημείωσε 4.4% και 4.9%, αντίστοιχα.