Διαγωνισμό με αντικείμενο «την ανάδειξη αναδόχου παροχής υπηρεσιών επανασχεδιασμού των λογοτύπων» προκήρυξε, και ολοκλήρωσε η ΕΡΤ, μονάχα λίγα χρόνια αφότου τα logos της δημόσιας τηλεόρασης είχαν αλλάξει… εκ νέου.
Στόχος του Δ.Σ. της δημόσιας τηλεόρασης είναι ο επανασχεδιασμός των λογότυπων, η νέα αισθητική ταυτότητα των καναλιών της και το rebranding της υβριδικής υπηρεσίας και της on demand πλατφόρμας της.
Τα άλλα να τα καταλάβουμε, τα λογότυπα όμως μια χαρά δεν είναι; Και για να αλλαχθούν… κοστίζει.
Η εταιρεία Design Park ορίστηκε λοιπόν ως ανάδοχος του σχετικού διαγωνισμού λόγω, ως έγινε γνωστό, της πλέον συμφέρουσας προσφοράς βάσει της βέλτιστης σχέσης ποιότητας – τιμής, με συνολικό κόστος 52.500 ευρώ, πλέον ΦΠΑ. Η αρχική προϋπολογισθείσα δαπάνη ανερχόταν στα 60.000 ευρώ.
Παράλληλα, η ΕΡΤ προκηρύσσει νέο, ηλεκτρονικό αυτή τη φορά, διαγωνισμό, με αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών καταγραφής των διαφημιστικών μηνυμάτων που προβάλλονται από όλα τα μέσα της ΕΡΤ, με συνολικό προϋπολογισμό 118.662 ευρώ. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καταθέτουν τις προσφορές τους έως τις 20 Ιουλίου.