Την ώρα που έχει ξεσηκωθεί κίνημα αντιδράσεων από αθλητές, παράγοντες, αλλά και πολιτικά κόμματα, ο γνωστός οδηγός αγώνων αυτοκινήτου, Θεόδωρος Δελαγραμμάτικας, με εξώδικη επιστολή διαμαρτυρίας, ενημέρωσης και πρόσκλησης προς τον υφυπουργό Αθλητισμού, ζητά να αποσύρει τη φωτογραφική και εγκληματική (ν)τροπολογία που έβαλε προς ψήφιση στη Βουλή για να αλλάξει 9 ολόκληρα άρθρα, «κρυμμένη» μέχρι την Παρασκευή τη νύχτα -γιατί το Σάββατο το PIPERATA.GR τον ξεμπρόστιασε πλήρως και τεκμηριωμένα- μέσα σε άσχετο νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης.
Ο κ. Δελαγραμμάτικας αναφέρεται στην επιστολή του σε συγκεκριμένα στοιχεία, με ονόματα, διευθύνσεις και τηλέφωνα… και ευθέως κατηγορεί για παράβαση καθήκοντος και κατάχρηση εξουσίας τον κ. Λευτέρη Αυγενάκη, ο οποίος φέρεται να έχει από ανικανότητα είτε από σκοπιμότητα το στήσιμο μίας απίστευτης φάμπρικας και επαίσχυντης διαπλοκής στο χώρο του ερασιτεχνικού και επαγγελματικού αθλητισμού.
Το piperata.gr έχει με σειρά δημοσιευμάτων αποκαλύψει, έγκαιρα και έγκυρα, δια χειρός του υπογράφοντος, πρωτίστως μέσα από αυτή εδώ τη στήλη «Πιπεράτα Παρασκήνια», τα περισσότερα από τα καταγγελλόμενα που ακολουθούν στην πλήρη εξώδικη επιστολή του γνωστού οδηγού αγώνων αυτοκινήτου, η οποία απεστάλη αργά το βράδυ της Κυριακής (28/6) και τη φέρνει στο φως της δημοσιότητας κατά αποκλειστικότητα, προκειμένου να ενημερωθούν πολίτες και βουλευτές για τα εγκληματικά έργα και τις αμαρτωλές ημέρες του κ. Αυγενάκη μέσα σε μόλις 12 μήνες στο χώρο του αθλητισμού.
Διαβάστε στο εξώδικο του κ. Θεόδωρου Δελαγραμμάτικα, πράματα και θάματα…
ΕΞΩΔΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Του Θεοδώρου Δελαγραμμάτικα του Δημητρίου
ΠΡΟΣ
1. Υφυπουργό Αθλητισμού Λ. Αυγενάκη
2. Γενικό Γραμματέα Αθλητισμού Γ. Μαυρωτά
Κύριε Υφυπουργέ Αθλητισμού,
Κύριε Γεν. Γραμματέα Αθλητισμού,
Όπως ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ στο αρχείο της Υφ’ Υμάς Γενικής Διεύθυνσης Αγωνιστικού Αθλητισμού υπάρχει ο φάκελος των από 18/2/2016 καταγγελιών μου ενώπιον όλων των αρμοδίων αρχών κατά των προσώπων της από 17-3-2013 διοίκησής των σωματείων και της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού καθώς και των προσώπων των υπηρεσιών της Γ. Γραμματείας Αθλητισμού, τα οποία δια της συγκάλυψης της πλήρους καταστρατήγησης των διατάξεων του Ν 2725/1999 λειτούργησε ο Μηχανοκίνητος Αθλητισμός υπό συνθήκες δυνατότητας πλήρους χειραγώγησης των αποτελεσμάτων των αγώνων με μεθοδευμένους κανονισμούς ‘’ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΟΝΟ’’ , οι οποίοι τεχνηέντως επιβαρύνουν ποδηγετικά και τα οικονομικά των αθλητών.
Την 9-9-2019, με εξώδικο πρόσκλησή μου σας εκάλεσα να πράξετε το καθήκον σας και να εκδιώξετε από τις διοικήσεις ΌΛΩΝ των αθλητικών φορέων του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ΟΛΑ τα πρόσωπα με τις ιδιότητες των κωλυμάτων του άρθρου 3 επικαλούμενος και την έκθεση του ΣΕΕΔΔ την οποία εγώ προκάλεσα και η οποία είχε περιέλθει σε γνώση σας.
Αντ’ αυτού εσείς, μετά από λίγες ημέρες προσπαθήσατε να νομοθετήσετε την νομιμότητα των διαιτητών του αθλήματος στις διοικήσεις των σωματείων διοργάνωσης των αγώνων. Όταν μετά από όσα συνέβησαν στην Βουλή αποτράπηκε η προτεινόμενη τότε από Εσάς νομοθέτηση νομιμοποίησης των διαιτητών στις διοικήσεις, εκδώσατε διαπιστωτική πράξη έκπτωσης των προσώπων ΜΟΝΟ της Ομοσπονδίας και ΟΧΙ των σωματείων από τα οποία προερχόντουσαν τα 11 αυτά μέλη.
Επίσης την 22-11-2019 με έγγραφο του εξ Υμών κ. Ε. Αυγενάκης προς την Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής δηλώσατε ότι, τα έννομα αποτελέσματα της διαπιστωτικής πράξης έκπτωσης αναπτύσσονται από την ημερομηνία έκδοσης αυτής και εφ εξής και ότι ουδόλως επηρεάζει την εκδοθείσα σε προγενέστερο χρόνο σύμφωνη γνώμη της ΟΜΑΕ για την διεξαγωγή αγώνα, ακόμα ότι ομοίως η πράξη έκπτωσης δεν έχει συνέπειες στην υποχρέωση τήρησης των κανονισμών ασφαλούς διεξαγωγής αγώνων Μηχανοκίνητου Αθλητισμού καθώς αυτοί διεξάγονται από τα σωματεία και τα στελέχη αυτών είναι πιστοποιημένα προκειμένου να εξασφαλίσουν την ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή του αγώνα.
Από τα κείμενα των από 18-2-2016 καταγγελιών μου έχετε ενημερωθεί ότι , από το 2013 που χορηγήθηκε ΠΑΡΑΝΟΜΑ η ειδική Αθλητική Αναγνώριση, οι κανονισμοί διενέργειας των αγώνων είχαν σχεδιασθεί από διαιτητές και βελτιωτές μηχανουργούς και μηχανικούς των αγωνιστικών αυτοκινήτων , οι οποίοι πωλούσαν και πωλούν αγωνιστικά αυτοκίνητα και αγωνιστικά είδη εξοπλισμού αυτοκινήτων και αθλητών, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ διοικούσαν και διοικούν ακόμα τα αθλητικά σωματεία διενέργειας των αγώνων.
Οι περισσότεροι εξ αυτών των εμπόρων κατασκευαστών , συντηρητών , βελτιωτών μηχανικών και ενοικιαστών αθλητικών αυτοκινήτων κατείχαν και κατέχουν ακόμα πτυχία τεχνικών διαιτητών. Η ανωτέρω δημιουργηθείσα κατάσταση των οικονομικών συμφερόντων λειτουργούσε και συνεχίζει να λειτουργεί υπό παράνομο καθεστώς ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ, το οποίο έχει ΑΚΥΡΩΣΕΙ τις διατάξεις των κανονισμών ασφαλείας και αθλητικού δικαίου της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου ( Δ.O.A.) FIA .
Τρανή απόδειξη των όσων από πενταετίας καταγγέλλω αποτελεί η νομοθεσία κανονισμών καλλιέργειας και δήθεν ασφαλούς διενέργειας των αγώνων του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, η οποία υπάρχει αναρτημένη στην ιστοσελίδα της ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ και αφορά και στους κανονισμούς ασφάλειας των οδηγών και θεατών.
Οι κανονισμοί αυτοί είναι εντελώς ασύμβατοι με τους κανονισμούς της Διεθνούς Ομοσπονδίας και όμως Εσείς με το από 22-11-2019 ενώ παραλείψατε να εκδιώξετε τους διαιτητές και εμπόρους των σωματείων, τους βοηθήσατε να συνεχίσουν το παράνομο έργο τους και να συνεχίσουν τους αγώνες θεμελιούμενο στο παράνομο επιχείρημά σας ότι, η πράξη έκπτωσης δεν παράγει αποτελέσματα αναδρομικά ενώ και στο άρθρο 3 του Ν2725/1999 αναφέρεται ότι , πρόσωπα στα οποία συντρέχει οποιοδήποτε κώλυμα του άρθρου 3 χάνουν αυτοδικαίως την ιδιότητά τους και σύμφωνα με αποφάσεις του ΣΤΕ και γνωμοδοτήσεις, αυτοδικαίως κηρύσσονται έκπτωτα από όταν απέκτησαν το κώλυμα.
Όλες οι Χώρες – μέλη της ΕΕ αποτελούν (αθλητικά) και μέλη της ΔΟΑ (FIA) .
H ΔΟΑ επιβάλλει, σε όλα τα επίσημα έγγραφα των αγώνων (άρθρο 2.1.4α) που είναι οι Ειδικοί συμπληρωματικοί κανονισμοί , τα επίσημα προγράμματα του κάθε αγώνα και οι δηλώσεις συμμετοχής του αθλητή. να αναγράφουν σαφώς την ακόλουθη δήλωση, ‘’ Διεξάγεται σύμφωνα με τον Διεθνή Αθλητικό Κώδικα της ΔΟΑ, συμπεριλαμβανομένων των παραρτημάτων του και σύμφωνα με τους Εθνικούς διαγωνιστικούς κανονισμούς της Αθλητικής Αρχής της Χώρας που γίνεται ο αγώνας.’’
Η ΟΜΑΕ και τα σωματεία της επειδή έχουν μεθοδεύσει , καταρτίσει και ψηφίσει κανονισμούς που αντιβαίνουν σε εκείνους της FIA, οι οποίοι ποτέ δεν εγκρίθηκαν σύμφωνα με το άρθρο 27 του Ν 2725/1999 σχεδίασαν και τα προτυπωμένα έντυπα των συμπληρωματικών κανονισμών κάθε αγώνα , τα οποία υπάρχουν στην ιστοσελίδα της ΟΜΑΕ στο σημείο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ και στα οποία έντυπα αναγράφεται στο άρθρο 1:
ΟΡΓΑΝΩΣΗ
Ο αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις
α) του Εθνικού Αθλητικού κανονισμού (ΕΑΚ) και των παραρτημάτων του .
β) της προκήρυξης των Πρωταθλημάτων…..
ΠΟΥΘΕΝΑ δεν αναφέρεται ο ΔΑΚ (Διεθνής Αθλητικός Κανονισμός)
Με τους κανονισμούς αυτούς λόγω πλημμελούς τήρησης των κανόνων ασφάλειας θεατών του ΔΑΚ την 18-9-2016 στο ράλλυ (Δ.Ε.Θ) Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, έχασε την ζωή του ο Μιχάλης Τεκσακαλίδης 47 ετών , πατέρας τριών ανήλικων τέκνων . Για τους ίδιους λόγους έχουν χάσει τη ζωή τους και άλλοι θεατές καθώς και οδηγοί αθλητές . Ο πρώην έκπτωτος Πρόεδρος της ΟΜΑΕ φέρεται μεταξύ των κατηγορουμένων για τον θάνατο του στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
Με μεγάλη μου έκπληξη την 27-6-2020 πληροφορήθηκα ότι με τροπολογία εξπρές ο εξ’ Υμών Υφυπουργός Αθλητισμού κ. Ε. Αυγενάκης , αφού ΑΝΑΚΑΛΎΨΑΤΕ ότι το κώλυμα των εμπόρων και κατασκευαστών αθλητικών ειδών είναι ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΤΙΚΟ και δεν ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ στην σύγχρονη εποχή ( Υπουργική έκθεση επί του άρθρου 1 σημείο ΣΤ’ ) προτείνετε την ΑΚΥΡΩΣΗ της συγκεκριμένης διάταξης .
Πέραν των όσων προανέφερα κ. Αυγενάκη, θυμήθηκα την προ ημερών παρουσίασή σας στα ΜΜΕ μαζί με πρόσωπα του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού και τις δηλώσεις σας.
1) ότι δημιουργήθηκε μια οργάνωση από έμπειρους παλαίμαχους αθλητές και στελέχη , οι οποίοι υπό την ‘’ αρχηγεία’’ του ειδικού δημοσιογράφου κ. Πουρναράκη θα διεκδικήσει προπονήσεις και αγώνες Διεθνούς εμβέλειας στην Χώρα μας
Από τις σχετικές φωτογραφίες και τις πληροφορίες για τα πρόσωπα της οργάνωσης, κατάλαβα την ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ της απαγόρευσης των εμπόρων και κατασκευαστών αθλητικών ειδών στην Αθλητική εξουσία του Αθλήματος.
2) ότι , θα φέρετε τον Παγκόσμιο και Διεθνή Μηχανοκίνητο Αθλητισμό στην Ελλάδα για την ανάπτυξη του σπορ στη Χώρα μας.
Η ομάδα οργάνωσης του κ. Πουρναράκη αποτελείται ήδη από κάποιους εμπόρους και ενοικιαστές αγωνιστικών αθλητικών αυτοκινήτων ή κατασκευαστών, οι οποίοι χρειάζονται περισσότερη αλλαγή των κανονισμών για να ποδηγετήσουν περαιτέρω τους αθλητές.
Ο κ. Πουρναράκης, έχει τις ευαισθησίες της διενέργειας παγκοσμίων αγώνων, όπως αυτών της Formula 1 της Δραπετσώνας (με άλλη ομάδα), το αυτοκινητοδρόμιο Πατρών (με άλλη ομάδα) και ΟΛΑ δίχως κανένα αποτέλεσμα.
Κύριε Υφυπουργέ, τα καταστατικά των σωματείων και της Ομοσπονδίας αναφέρουν ως σκοπό την καλλιέργεια και προετοιμασία αθλητών για τη συμμετοχή τους στους αγώνες αυτοκινήτων.
Επειδή, Μηχανοκίνητος Αθλητισμός σημαίνει καλλιέργεια αθλητών και εσείς από τότε που αναλάβατε ασχολείσθε με την καλλιέργεια παροχής δουλικών υπηρεσιών και εκατομμυρίων ευρώ στις Παγκόσμιες εταιρείες των βιομηχανιών αυτοκινήτων για να χρησιμοποιήσουν την Ελλάδα οι πανάκριβα αμειβόμενοι επαγγελματίες οδηγοί τους, προκειμένου να ασκήσουν το επάγγελμά τους.
Επειδή πλέον, πρέπει να σταματήσει το κακό που έχουν ήδη δημιουργήσει, οι από τους αγώνες εξαρτώμενοι Έλληνες έμποροι και βελτιωτές, μηχανικοί και διαιτητές, σας ενημερώνω ότι ο αγώνας Ανάβαση Αχλαδόκαμπου που θα διεξαχθεί την 4 και 5 Ιουλίου: ‘’ΘΑ ΔΙΕΞΑΧΘΕΙ σύμφωνα με τον συμπληρωματικό κανονισμό του με τους κανονισμούς της Ελληνικής Έκπτωτης Διοίκησης, δηλαδή του μαϊμού Εθνικού Αθλητικού Κανονισμού (ΕΑΚ)’’, όπως και το 2016 στο ράλλυ Δ.Ε.Θ με ένα νεκρό, επειδή δεν είχαν ληφθεί τα μέτρα ασφαλείας του ΔΑΚ.
Επιπροσθέτως , για να αντιληφθείτε το μέγεθος της αδιαντροπιάς
Στο άρθρο 4.1 αναφέρεται ότι , ‘’ γίνονται δεκτά αυτοκίνητα των ομάδων Ν και Α που είναι αναγνωρισμένα μέχρι την ημερομηνία του αρχικού τεχνικού ελέγχου , σύμφωνα με τις προδιαγραφές του παραρτήματος J του ΔΑΚ της FIA.
Σας δηλώνω ότι , τα περισσότερα αυτοκίνητα από αυτά σύμφωνα με τον Διεθνή Αθλητικό Κώδικα ( ΔΑΚ) έχει απαγορευθεί η αγωνιστική χρήση τους πριν από τουλάχιστον 10 έτη.
Στο άρθρο 4.4 αναφέρονται αυτοκίνητα Formula Saloon , τα οποία σύμφωνα με τον κανονισμό της κατηγορίας επειδή δεν υφίσταται τεχνικός περιορισμός ιπποδύναμης επιτρέπεται να συμμετέχουν σε αγώνες αναβάσεων ΜΟΝΟ όταν υφίστανται !!! Διπλές μπαριέρες προστασίας των οδηγών και αθλητών , οι οποίες δεν υπάρχουν κατά μήκος της διαδρομής του προκηρυχθέντος αγώνα κατά την 4 και 5 Ιουλίου 2020.
Επειδή, ‘’ ο κόμπος έφθασε στο χτένι’’, εσείς και ο κ. Μαυρωτάς θα είστε οι κυρίως υπεύθυνοι για ότι συμβεί από σήμερα και στο εξής. Εάν δεν ενεργήσετε για την αποκατάσταση της ασφάλειας και του Αθλητικού Δικαίου της νομιμότητας σύμφωνα με τους Κανονισμούς της Διεθνούς Ομοσπονδίας και του Ν 2725/1999 και όχι σύμφωνα με τους κανονισμούς των εμπόρων και κατασκευαστών, βελτιωτών αθλητικών αυτοκινήτων, οι οποίοι ισχύουν δίχως έλεγχο νομιμότητας του άρθρου 27 του Ν 2725/99.
Επειδή η, με τροποποίηση του άρθρου 3 του Ν 2725/99, ακύρωση του κωλύματος των εμπόρων και κατασκευαστών αθλητικών ειδών θα επιτρέψει την εισροή και άλλων πολλών τέτοιων επαγγελματιών στα ΔΣ των σωματείων στις επικείμενες εκλογές, ενώ πρέπει με ενέργειές σας να εκδιωχθούν και αυτοί που υπάρχουν.
ΣΑΣ ΚΑΛΩ να αποσύρετε την συγκεκριμένη πρόταση ακύρωσης του κωλύματος αυτού.
Επίσης ΣΑΣ ΚΑΛΩ, άμεσα να μου χορηγήσετε φωτοαντίγραφα της έκθεσης της υπηρεσίας διαφθοράς του ΣΕΕΔΔ με αριθμό 201/Α/1918 , η οποία εξεδόθη κατόπιν δικής μου καταγγελίας και την οποία επί τρεις μήνες και τρείς επαναλαμβανόμενες αιτήσεις μου ΑΡΝΗΣΘΕ να μου ΧΟΡΗΓΗΣΕΤΕ ΠΑΡΑΝΟΜΑ συγκαλύπτοντες τα τεκταινόμενα των εκπτώτων και των υφ’ Υμάς υπηρεσιών.
Ο εξωδίκως δηλών
Θεόδωρος Δελαγραμμάτικας
πηγή: piperata.gr