Το SDNA αποκαλύπτει μια υπόθεση που προκαλεί το κοινό αίσθημα: Το Υπουργείο Αθλητισμού ενέκρινε 25.000 ευρώ στην Τσιλιγκίρη για το ΣΕΦ προκειμένου να κάνει… διαχείριση των social media του γηπέδου!
Σε μία περίοδο βαθιάς οικονομικής ύφεσης λόγω του κορωνοϊού, ο Λευτέρης Αυγενάκης και το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού μοιράζει αφειδώς κρατικό χρήμα, με αποδέκτη αυτή τη φορά τις εγκαταστάσεις του ΣΕΦ και την Χριστίνα Τσιλιγκίρη.
Η αγορά έχει «στεγνώσει». Το εμπόριο, ο τουρισμός, ο αθλητισμός ψάχνουν το ευρώ με το τουφέκι, αφού ο κορωνοϊός έχει αφήσει ανεξίτηλα στίγματα σε ότι αφορά την ρευστότητα. Παρόλα αυτά, υπάρχει η κότα που κάνει τα χρυσά αυγά. Κι όχι μόνο αυτό, τα μοιράζει με περίσσια γενναιοδωρία σε αγαπημένα πρόσωπα.
Το SDNA έχει αποκαλύψει στο παρελθόν τον τρόπο που ο Λευτέρης Αυγενάκης έχει «βολέψει» με διάφορους τρόπους οικογενειακούς φίλους, συγγενείς και κουμπάρους του, οι οποίοι βρέθηκαν διορισμένοι, όλως τυχαίως κατά την διάρκεια της θητείας του ως Υφυπουργός Αθλητισμού.
Αυτή τη φορά, ο ισχυρός άνδρας του ελληνικού αθλητισμού το πάει ακόμα παρακάτω. Μοιράζει χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου που δίνονται με περίσσια ευκολία δεξιά κι αριστερά.
Τι αναφέρει το έγγραφο-πρόκληση που ανέβηκε στη «Διαύγεια»
Το SDNA φέρνει στο φως της δημοσιότητας ένα έγγραφο, το βρίσκεται δημοσιευμένο στην ιστοσελίδα της «Διαύγειας», επομένως όλοι έχουν πρόσβαση σε αυτό.
Πρόκειται για την έγκριση από την πλευρά του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, του αιτήματος που έγινε από την διοίκηση του ΣΕΦ για πίστωση 25.000 ευρώ.
Για ποιο λόγο μπορεί η διοίκηση του ΣΕΦ να αιτήθηκε ένα τέτοιο ποσό; Για την διαχείριση και την περαιτέρω ανάπτυξη των Μέσων κοινωνικής δικτύωσης της αθλητικής αυτής εγκατάστασης!!!
Τα τρία θαυμαστικά στο τέλος της πρότασης δεν μπήκαν τυχαία. Για όσους δεν κατάλαβαν ας το πάμε από την αρχή. Η διοίκηση του ΣΕΦ ενέκρινε 25 χιλιάρικα, όχι για την κατασκευή κάποιας ιστοσελίδας, όχι για να βελτιώσει κάποια από τις υποδομές του, αλλά για να βελτιώσει τα social media του!
Δηλαδή; Τι τα θέλει τόσα λεφτά;
Για να βάλει χορηγούμενες αναρτήσεις στα social media; Για ποιο λόγο να θέλει να κάνει κάτι τέτοιο μία δημόσια αθλητική εγκατάσταση; Να προβάλει τι; Τις κουρτίνες που είναι ετών; Τα αποδυτήρια που οι παίκτες των αντιπάλων ομάδων του Ολυμπιακού έλεγαν πέρυσι ότι δεν είχαν ζεστό νερό;
Για ποιο λόγο να ζήτησε τόσα λεφτά; Για να φτιάξει επιπλέον λογαριασμούς στο Facebook, το Twitter και το Instagram, υπηρεσία που φυσικά είναι δωρεάν;
Για να προσλάβει διαχειριστές, που θα τρέχουν τους λογαριασμούς; Και θέλει κοντά δύο χιλιάρικα το μήνα που θα δίνει σε κάποιον που θα ποστάρει μία – δύο αναρτήσεις το πολύ την ημέρα;
Αν είναι έτσι, τότε ας μας πει η αξιότιμη Πρόεδρος του ΣΕΦ, Χριστίνα Τσιλιγκίρη που μπορούμε να στείλουμε βιογραφικό για την πιο ξεκούραστη και καλύτερα αμειβόμενη δουλειά στον πλανήτη!
Και στην… ούγια να γράφει Αυγενάκης!
Το πιο αστείο της υπόθεσης; Το αίτημα του ΣΕΦ εγκρίθηκε από το Υπουργείο Αθλητισμού και Πολιτισμού, όπως μπορείτε να δείτε και στο έγγραφο που ακολουθεί!
Ο Λευτέρης Αυγενάκης δηλαδή έκρινε ότι όντως χρειάζονται 25 ζεστά χιλιάρικα για την διαχείριση και την περαιτέρω ανάπτυξη των Μέσων κοινωνικής δικτύωσης του ΣΕΦ!
Γίνονται τέτοια στην Ελλάδα; Έχει δώσει ανάλογες αφορμές στο παρελθόν ο Λευτέρης Αυγενάκης για να υπαινιχθεί κανείς κάτι τέτοιο; Ρητορικά είναι τα ερωτήματα.
Ούτε ένα δημοσιογραφικό Μέσο, που χρησιμοποιεί τα social media ως άμεσο κομμάτι της διείσδυσης του στο κοινό, ένα Μέσο που ποστάρει αμέτρητες αναρτήσεις κάθε μέρα και σε πραγματικό δημοσιογραφικό χρόνο, ένα Μέσο που ζει και εργάζεται στον σκληρό ανταγωνισμό των media, δεν θα τολμούσε να προϋπολογίσει ως ετήσιο κόστος για την διαχείριση και εξέλιξη των Μέσων κοινωνικής του δικτύωσης, έστω και τα μισά απ’ όσα έδωσε το Υπουργείο στο ΣΕΦ για να… κάνει την δουλειά του.
Και επιτέλους ως πότε θα γίνεται κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος με συνθήκες αδιαφάνειας που προκαλούν το κοινό αίσθημα; Ο κόσμος χάνει τις δουλειές του, η ανεργία εκτινάσσεται και ο τουρισμός πλήττεται βαθύτατα από τις επιπτώσεις του κορωνοϊου και αντί να επιδοτείται ο απλός εργαζόμενος, βγαίνουν αβίαστα 25.000 ευρώ από τα κρατικά ταμεία για αναρτήσεις στο instagram;
Οι άνθρωποι είναι προφανές ότι έχουν χάσει το μέτρο και η κυβέρνηση οφείλει να τους επαναφέρει, για ακόμα μια φορά, στην τάξη.
πηγή:sdna.gr