Η μεγάλη μάχη του ΠΑΟΚ με τη Μπεσίκτας και ο θρίαμβος του Δικεφάλου, έστειλαν στην κορυφή της τηλεθέασης το Open που μετέδωσε το παιχνίδι.
Με απόφαση του Ιβάν Σαββίδη ο κρίσιμος αγώνας του ΠΑΟΚ με τη Μπεσίκτας για τον 2ο προκριματικό του Τσάμπιονς Λιγκ δεν μεταδόθηκε από το PAOK TV, αλλά σε ελεύθερο κανάλι και το Open… πέταξε στα αστέρια!
Η τηλεθέαση του αγώνα ήταν κάτι παραπάνω από εντυπωσιακή, αφού έφτασε μ.ο. το 30,1% στο σύνολο του κοινού και φυσικά έφερε τον σταθμό στην κορυφή της προτίμησης του κοινού.
Ιδίως στο αντρικό κοινό μάλιστα και συγκεκριμένα στις ηλικίες 18-24, η τηλεθέαση έφτασε στο εκπληκτικό 52,1%, στους άνδρες 25-44 στο 35,2% και στους άνδρες 45-64 στο επίσης πολύ υψηλό 45,3%.
Ακόμη ένα εντυπωσιακό στοιχείο είναι ότι την αναμέτρηση παρακολούθησαν 1,2 εκατομμύριο τηλεθεατές στο μέσο λεπτό και 2 εκατομμύρια τηλεθεατές για έστω ένα λεπτό!
Η υψηλότατη τηλεθέαση του αγώνα μάλιστα, έφερε το Open και συνολικά στην κορυφή κατά τη χθεσινή ημέρα, με μ.ο. 12,8% και 13,8% στο δυναμικό κοινό.
Αναλυτικά όσα αναφέρει η ενημέρωση του OPEN:
Στην κορυφή της τηλεθέασης ο αγώνας ΠΑΟΚ-Μπεσίκτας
Ζωντανά, ελεύθερα και αποκλειστικά μεταδόθηκε από το OPEN ο αγώνας που οδήγησε στη μεγάλη πρόκριση του ΠΑΟΚ στον τρίτο προκριματικό γύρο του UEFA Champions League, σημειώνοντας μέσο όρο τηλεθέασης 30,1% στο σύνολο του κοινού.
Σε μία δύσκολη εποχή που δεν επιτρέπει στους φιλάθλους να παρακολουθήσουν από κοντά τους αγώνες, το OPEN έδωσε τη δυνατότητα σε όλη την Ελλάδα, να απολαύσει την κρίσιμη μάχη του ΠΑΟΚ με την Μπεσίκτας, στην οποία ο Δικέφαλος του Βορρά επικράτησε της Μπεσίκτας με 3-1.
Ο αγώνας σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης στο σύνολο του κοινού 30,1%, καταγράφοντας εξαιρετικά υψηλά ποσοστά στα ανδρικά κοινά, με μέσο όρο τηλεθέασης 52,1% στους άντρες 18-24, 35,2% στους άντρες 25-44 και 45,3% στους άντρες 45-64.
Τον αγώνα παρακολούθησαν 1,2 εκατομμύριο τηλεθεατές στο μέσο λεπτό και 2 εκατομμύρια τηλεθεατές για έστω ένα λεπτό.
Την Τρίτη 25 Αυγούστου το OPEN ήταν πρώτο κανάλι στο σύνολο της ημέρας, σημειώνοντας στο σύνολο μέσο όρο 12,8% (δεύτερο κανάλι ΣΚΑΙ 11,4%) και 13,8% στο δυναμικό κοινό (δεύτερο κανάλι STAR 11,3%).