Ακόμα μία φορά το ποδόσφαιρο χάρισε υψηλά ποσοστά στην prime time του OPEN και «χτύπησε» στα ίσια τον σκληρό ανταγωνισμό.
Η μετάδοση του αγώνα Ελλάδα-Μολδαβία για το Nations League ξεπέρασε σε μέσο όρο το 16% στο δεύτερο ημίχρονο (για την ακρίβεια 16,2%), έφτασε σε μ.ό. τετάρτου ακόμα και 20% και με συνολικό μ.ό. 15,9% κατάφερε να τερματίσει στη 2η θέση της prime time πίσω από τη «ναυαρχίδα» του ΣΚΑΪ, το Voice.
Μάλιστα, στην prime time όλα τα υπόλοιπα κανάλια περιορίστηκαν σε μονοψήφιους μέσους όρους.
Ολόκληρο το παιχνίδι της Εθνικής παρακολούθησαν φανατικά μέσα από τη συχνότητα του OPEN κατά μέσο όρο 700.000 τηλεθεατές, παρότι ο αντίπαλος δεν ήταν καθόλου εμπορικός.
Είναι χαρακτηριστικό ότι έστω για ένα λεπτό είδαν το ματς σχεδόν 2 εκατομμύρια τηλεθεατές: για την ακρίβεια 1.983.000!
Μεγάλα ήταν βέβαια τα ποσοστά του OPEN κατά την ώρα της μετάδοσης στο ανδρικό κοινό. Στους άνδρες 18-54 ο αγώνας της μεγάλης αγαπημένης όλων των Ελλήνων κατέγραψε μέσο όρο 21,3%, στους άνδρες 25-54 έκανε μ.ό. 21,7% και στους άνδρες 45-64 ο μέσος όρος έφτασε στο 25,4%.
Το OPEN ήταν 2ο κανάλι και στο ανδρικό κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης και βρέθηκε σε απόσταση αναπνοής από το Voice το οποίο στο διάστημα 21.45-23.45 έκανε μ.ό. 23,7% στους άνδρες 18-54 και 22,9 στους άνδρες 25-54.