Ο ΠΑΟΚ έφερε στη Θεσσαλονίκη τον Σίντζι Καγκάβα τον περασμένο Ιανουάριο προκειμένου να εκμεταλλευτεί την, δεδομένη, ποδοσφαιρική του ποιότητα, κάνοντας συγχρόνως ένα από τα ηχηρά μεταγραφικά «μπαμ» που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στο ελληνικό ποδόσφαιρο, αφού μόνο σύνηθες δεν είναι ένας ποδοσφαιριστής που έχει πρωταγωνιστήσει σε ομάδες όπως η Ντόρτμουντ και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ να πατάει τα εληνικά γήπεδα.
Παράλληλα με τα αγωνιστικά οφέλη, ο Δικέφαλος έχει υλοποιήσει ήδη τα πλάνα του για την στρατηγική του «επέκταση» σε μια αγορά όπως αυτή της Ιαπωνίας, στην οποία ο Ιάπωνας σταρ αντιμετωπίζεται ως ποδοσφαιρικό «τοτέμ». Η δίψα των Ιαπώνων να παρακολουθήσουν αγωνιζόμενο τον συμπατριώτη τους, φάνηκε χαρακτηριστικά από τον «πανζουρλισμό» που επικράτησε στα social media, μετά το πρώτο του 90λεπτο με την φανέλα του ΠΑΟΚ, αλλά και την παρθενική του ασίστ, στο γκολ του Νίκα Νινούα.
Άμεσα η μεταγραφή του στον Δικέφαλο έκανε την δημοφιλή πλατφόρμα της DANZ να εξασφαλίσει τα δικαιώματα των παιχνιδιών του για την Ιαπωνία, με τους ποδοσφαιρόφιλους της χώρας να ξενυχτούν (λόγω της διαφοράς ώρας) για να παρακολουθήσουν τον Σίντζι Καγκάβα ξανά στο γήπεδο.
Γρήγορα ήρθε και η δημιουργία του επίσημου λογαριασμού του ΠΑΟΚ στο Twitter στα ιαπωνικά, με την διαχείριση του να πηγαίνει σε ανθρώπους που γνωρίζουν το αντικείμενο, μιας και η «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ ανακοίνωσε την συμφωνία με την εταιρία «Ganassa» (δείτε εδώ) , που έχει στο πελατολόγιο της, ομάδες όπως οι Γιουβέντους, Τσέλσι, Ρόμα, Ντόρτμουντ, Νάπολι κι οργανισμοί όπως η UEFA, η FIFA και η La Liga.
Το «άνοιγμα» του ΠΑΟΚ στην Ανατολή δεν σταματά εκεί, αφού όλα τα νέα της ομάδας θα μεταδίδονται από το «Yahoo Japan», ενώ ήδη βρίσκεται στα σκαριά το ιαπωνικό e-shop των «ασπρόμαυρων».