Ο ΠΑΟΚ ανακοίνωσε την παράταση για σχεδόν 3 εβδομάδες της διάθεσης των εισιτηρίων διαρκείας, καθώς τα 7.000 εισιτήρια διαρκείας που έχουν πουληθεί, είναι πολύ μικρός αριθμός…
Τα διαρκείας πέφτουν γενικώς στην Ελλάδα, γιατί πέφτει και το ενδιαφέρον.
Αντίθετα, στη Γερμανία, οι ομάδες αναγκάζονται να κατεβάσουν ρολά νωρίς γιατί δεν έχουν θέσεις, ενώ κάποιες άλλες, όπως η Γκλάντμπαχ δεν βγάζουν διαρκείας σε ελεύθερη διάθεση, καθώς τα παίρνουν όλα οι περσινοί κάτοχοι!
Ένα ενδιαφέρον θέμα, παρουσίασε σήμερα το γερμανικό πρακτορείο αθλητικών ειδήσεων (sid).
Τα εισιτήρια διαρκείας, είναι αντικείμενο πόθου στη Γερμανία!
Η Ντόρτμουντ, όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος σταμάτησε τη διάθεση στα 55.000 διαρκείας, ενώ η λίστα αναμονής είναι ατελείωτη!
Η Σάλκε σταμάτησε τα διαρκείας στα 43.935 και η Μπάγερν στα 38.000. Αν ήθελαν, οι ομάδες θα μπορούσαν να γεμίσουν τα γήπεδα με διαρκείας, αλλά πρέπει να βγαίνουν σε κάθε ματς εισιτήρια, ενώ το 5% είναι για τους φιλοξενούμενους.
“Το ενδιαφέρον είναι τεράστιο. Η ζήτηση είναι μεγαλύτερη από πέρσι. Μόνο για το παιχνίδι με την Ντόρτμουντ, θα μπορούσαμε να γεμίσουμε γήπεδο 300.000 θέσεων!” δήλωσε ο υπεύθυνος οικονομικών της Μπάγερν, Γιαν Κρίστιαν Ντρέεσεν.
Η Γκλάντμπαχ δεν έβγαλε και φέτος εισιτήρια διαρκείας σε ελεύθερη διάθεση, καθώς τα 30.000 διαθέσιμα διαρκείας τα εξάντλησαν οι περσινοί κάτοχοι, ενώ στην Άιντραχτ Φρανκφούρτης, το 99% των περσινών κατόχων ανανέωσε το διαρκείας του!
Η Φράιμπουργκ χρειάστηκε μόλις 2,5 εβδομάδες να ξεπουλήσει τα 15.000 διαθέσιμα διαρκείας, ενώ η Κολωνία, που επέστρεψε στην Μπουντεσλίγκα, πούλησε 25.000 διαρκείας και η “σταχτοπούτα” Πάντερμπορν 9.500. Το γήπεδό της είναι μικρό (15.000 θέσεις), παρά το γεγονός ότι είχε τα πιο ακριβά διαρκείας, ξεπούλησε τα 9.500 που ήταν διαθέσιμα (πήγαν μόνο σε μέλη της ομάδας), ενώ από τώρα και τα 17 παιχνίδια της φέτος, είναι “σολντ άουτ”.