Την οργή των φίλων της Παρί ΣΖ έχει προκαλέσει η νέα φανέλα (για τους εντός έδρας αγώνες της σεζόν 2021-22) των Παριζιάνων, που είναι διαθέσιμη από σήμερα προς πώληση, ζητώντας μάλιστα να γίνει μποϊκοτάζ στην αγορά της.
Αιτία, η απουσία της κάθετης κόκκινης γραμμής, αφήνοντας μόνο το ναυτικό μπλε ως το κύριο χρώμα, κάτι που οι φίλαθλοι θεωρούν προσβολή στα «παραδοσιακά χρώματα» της Παρί ΣΖ.
«Πιστεύουμε ότι η ταυτότητα ενός συλλόγου περνά από τον σεβασμό στα χρώματα που τον κάνουν μοναδικό. Δεν κάνουμε μάρκετινγκ, αλλά γνωρίζουμε ότι ο σεβασμός είναι απαραίτητος για ένα ισχυρό οργανισμό», ανέφερε η ανακοίνωση των οργανωμένων φιλάθλων «CUP» στο Twitter, ζητώντας από τα μέλη του και τους υπόλοιπους οπαδούς να κάνουν «μποϊκοτάζ εναντίον της φανέλας της επόμενης σεζόν, αφού δεν σέβεται την Ιστορία μας».
Από την πλευρά του, ο γαλλικός σύλλογος, εξηγεί μέσω σχετικής ανακοίνωσης, ότι η φανέλα που θα φορούν οι παίκτες της Παρί ΣΖ στο Parc des Princes την επόμενη σεζόν είναι «πιστή» στο DNA και έχει «εξαιρετική κομψότητα και παριζιάνικο στιλ».Το «fleur de lis» (σ.σ. το λουλούδι κρίνος), ένα από τα «ιστορικά σύμβολα του Παρισιού και του συλλόγου», εμφανίζεται στην φανέλα, επισημαίνει η Παρί ΣΖ, η οποία παρουσίασε σήμερα την φανέλα με τον Κιλιάν Μπαπέ.
Το πιο ακριβό μοντέλο για ενήλικες, φθάνει στα 140 ευρώ, αλλά μπορεί να αυξηθεί σε 158 ευρώ, εάν έχει τον αριθμό και το όνομα ενός παίκτη της Παρί ΣΖ. Η φανέλα για τη σεζόν 2020-2021, που γιόρτασε την 50ή επέτειο από τη «γέννηση» του συλλόγου, γνώρισε εξαιρετική εμπορική επιτυχία, που ενισχύθηκε από την συνεργασία με την εταιρεία του Αμερικανού θρύλου του μπάσκετ, Μάικλ Τζόρνταν.
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της γαλλικής εφημερίδας «L’Équipe», η Παρί ΣΖ, θα μπορέσει να πουλήσει ένα εκατομμύριο φανέλες αυτή τη σεζόν, σε σύγκριση με 40.000 πριν από 10 χρόνια, πριν από την άφιξη επενδυτών από το Κατάρ.