Αίτημα στην ιταλική κυβέρνηση για την επαναλειτουργία των γηπέδων, με την έναρξη της νέας αγωνιστικής περιόδου έστειλαν από κοινού η Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία της Ιταλίας και η διοργανώτρια αρχή του πρωταθλήματος.
Η Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία της Ιταλίας (FIGC) και η Λίγκα της ανώτατης κατηγορίας (Lega Serie A) έστειλαν το αίτημά τους στην κυβέρνηση, από την οποία ελπίζουν να λάβουν σύντομα καθησυχαστικά κι ενθαρρυντικά νέα σχετικά ως προς το ζήτημα της επαναλειτουργίας των ιταλικών σταδίων, με την έναρξη της επόμενης σεζόν.
Τα έσοδα 300 εκατομμυρίων ευρώ που χάθηκαν για τους συλλόγους της κορυφαίας ιταλικής κατηγορίας εξαιτίας του κλεισίματος των εγκαταστάσεων λόγω της πανδημίας (οι συνολικές απώλειες, συμπεριλαμβανομένων των χορηγών, εκτιμήθηκαν σε 1,2 δισεκατομμύρια) αντιπροσωπεύουν ένα σημείο μη επιστροφής, το οποίο ώθησε μεγάλο μέρος των προέδρων να υποβάλουν το αίτημα για πλήρη επανέναρξη, μετά το θετικό «πείραμα» των αγώνων που διεξήχθησαν στο Ολίμπικο της Ρώμης, στο πλαίσιο του EURO 2020.
Η συνεχής πρόοδος της εκστρατείας εμβολιασμού και η εισαγωγή του green pass θα μπορούσε σύντομα να γίνει ένα απαραίτητο και θεμελιώδες εργαλείο για τη συμμετοχή σε δημόσιες και μαζικές εκδηλώσεις, με ενθαρρυντικούς αριθμούς.
Η φθίνουσα νοσηλεία από την Covid-19 οδήγησε τη Lega Serie A να κινηθεί αποφασιστικά και να προσπαθήσει για να επιτραπεί η πλήρης επάνοδος, δηλαδή το 100% της χωρητικότητας των γηπέδων από τις 22 Αυγούστου.
Ένα σαφώς φιλόδοξος και δύσκολος να επιτευχθεί στόχος, παρά το γεγονός ότι οι σύλλογοι πιέζουν για συγκεκριμένες και θετικές απαντήσεις, προκειμένου να είναι σε θέση να οργανώσουν μια καμπάνια εισιτηρίων για τους οπαδούς τους.
Η κυβέρνηση του Μάριο Ντράγκι δεν θέλει να κάνει λάθη που η κοινότητα θα κινδύνευε να πληρώσει ακριβά, δεδομένης της προοδευτικής αύξησης των περιπτώσεων θετικότητας τις τελευταίες ημέρες, που ευνοήθηκε από την ολοένα και πιο διαδεδομένη διάδοση της μετάλλαξης «Δέλτα» κι από τις πολλές συγκεντρώσεις που δημιουργήθηκαν αυτόν τον μήνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος.
Γι΄ αυτό ο στόχος στον οποίο όλοι θα μπορούσαν να συμφωνήσουν θα ήταν η επαναλειτουργία των σταδίων με χωρητικότητα 50%, ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός σε σύγκριση με το «φοβισμένο» όριο του 25%.