Ο ΠΑΟΚ κυκλοφόρησε τις νέες του εμφανίσεις για τη σεζόν που ξεκινά, και πέρα από το αισθητικό αποτέλεσμα, έχει γίνει… δουλειά και σε άλλους τομείς.
Πιο συγκεκριμένα, για τις εμφανίσεις του Δικεφάλου έχουν χρησιμοποιηθεί νέες τεχνολογίες, με την εταιρία που τον ντύνει, Macron, να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της.
Για την ολόμαυρη, δεύτερη φανέλα, χρησιμοποιείται για ακόμα μια φορά ύφασμα το οποίο προέρχεται από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό.
Όσο για την τρίτη, λευκή, εμφάνιση, το μπροστινό της μέρος είναι κατασκευασμένο από «Windlock», ένα νέο ύφασμα που έχει σχεδιαστεί ειδικά, προκειμένου να βελτιώνει την αναπνοή του ποδοσφαιριστή που τη φορά.
Για τον σχεδιασμό και τις τεχνολογίες που ενσωματώνουν οι νέες φανέλες του ΠΑΟΚ μίλησε και ο Αναπληρωτής Διευθύνοντος Συμβούλου, υπεύθυνος για το Εμπορικό Τμήμα και του Τμήματος Marketing της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Βαγγέλης Χρυσοχόος.
Μεταξύ άλλων είπε στην κάμερα της ΕΡΤ 3:
«Είναι μια πολύ δύσκολη διεργασία ο σχεδιασμός των νέων εμφανίσεων κάθε νέα σεζόν. Αυτό που πρέπει να προσέχουμε πάντα είναι η ιστορία, η παράδοση και τα θέλω του κόσμου μας, αλλά την ίδια στιγμή να πηγαίνουμε παράλληλα με την τεχνολογία όσον αφορά την υφή και το υλικό της φανέλας, για να είναι κάτι που όταν το φοράει ο παίκτης να μην τον ενοχλεί καθόλου, κάτι που η Macron το καταφέρνει αυτό με το υλικό της, αλλά την ίδια στιγμή να έχουμε και κάποια σχέδια τα οποία να ακολουθούν τα trends της Παγκόσμιας αγοράς»
Έχουμε την ασπρόμαυρη η οποία έχει μεγαλύτερη ρίγα σε σχέση με τις προηγούμενες, έχει ένα πολύ ωραίο μοτίβο μέσα, αλλά κρατάει πάντα την ιστορία μας την ιστορία του συλλόγου.
Από εκεί και πέρα υπάρχει η λευκή, η οποία είναι πραγματικά λευκή. Έχει το σήμα στην καρδιά, το οποίο έχει πολύ μεγάλη σημασία και την ίδια στιγμή είναι κάτι νέο όσον αφορά το υλικό.
Υπάρχει και η μαύρη, η οποία μοιάζει παραδοσιακή, αλλά έχει ένα μοτίβο μέσα το οποίο είναι η τεχνολογία και αυτό που ακολουθούν οι ομάδες σαν νέα πατέντα, οπότε νομίζω έχουμε πετύχει διάνα. Τα πρώτα σχόλια είναι πολύ ικανοποιητικά και προσπαθούμε πάντα να ευχαριστήσουμε τους περισσότερους».