Πριν υπογράψει στην Αλ Νασρ, με το ακριβότερο συμβόλαιο όλων των εποχών, η Ντόρτμουντ θεωρείτο ένας από τους πιθανότερους προορισμούς για τον Κριστιάνο Ρονάλντο. Περίπου δύο μήνες μετά από την «σεναριολογία» για το μέλλον του διάσημου Πορτογάλου, που απασχόλησε το σύνολο του ευρωπαϊκού Τύπου, ο Κάρστεν Κράμερ, εξήγησε για ποιούς λόγους, ο γερμανικός σύλλογος, δεν μπήκε σε διαπραγματεύσεις με τον CR7.
Μιλώντας στο «Kicker», ο γενικός διευθυντής της Ντόρτμουντ, διευκρίνισε με νόημα: «Η αξία της Μπορούσια Ντόρτμουντ δεν εξαρτάται από τον αριθμό ακολούθων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Είμαστε μια ποδοσφαιρική ομάδα και αυτή, είναι η πιο σημαντική ιδέα. Μπορεί να έχουμε τις καλύτερες ιδέες μάρκετινγκ στον κόσμο, αλλά εάν χάσουμε με 3-0 από την Φράιμπουργκ εντός έδρας, δεν ωφελούν σε κάτι».
Σύμφωνα με τον Κράμερ, ο Ρονάλντο δεν ανταποκρίνεται στην φιλοσοφία του συλλόγου και θα «έφερνε» περισσότερο ειδησεογραφικό ενδιαφέρον, παρά αθλητικά οφέλη στην ομάδα. Για τον γενικό διευθυντή της BVB, το καλύτερο μάρκετινγκ της Μπορούσια Ντόρτμουντ γίνεται από τους φιλάθλους της και κανένας παίκτης δεν πρέπει να υποκαθιστά τον θεσμό και τους υποστηρικτές του: «Είναι ευλογία να έχεις οπαδούς. Ποια επωνυμία έχει θαυμαστές; Οι περισσότεροι έχουν πελάτες. Πουλάμε 500.000 φανέλες το χρόνο σε φιλάθλους, οι οποίοι γίνονται πρεσβευτές της Μπορούσια Ντόρτμουντ».
Ωστόσο, στον «πλανήτη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης», ο Κριστιάνο Ρονάλντο θα αποτελούσε μεγάλο πλεονέκτημα, δεδομένου ότι έχει 500 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram και 100 εκατομμύρια στο Twitter, την ώρα που η Ντόρτμουντ, ακολουθείται από… μόλις 17,6 εκατομμύρια θαυμαστές στο Instagram και 4,3 εκατομμύρια στο Twitter.