Μέχρι σήμερα ήταν γνωστό ότι ο σταθμάρχης που είχε βάρδια τη νύχτα του δυστυχήματος στα Τέμπη, είναι ο άνθρωπος που πλέον έχει προφυλακιστεί.
Όμως σήμερα, ήρθαν στο φως νέα στοιχεία, που δείχνουν ότι δε θα έπρεπε να είναι μόνος του στο πόστο του τη μοιραία νύχτα. Για την ακρίβεια, μέχρι τις 23.00 το βράδυ έπρεπε να υπάρχουν τρεις σταθμάρχες στη Λάρισα!
Σύμφωνα με το έγγραφο των βαρδιών που δημοσιοποίησε ο ΣΚΑΪ, στο σταθμό Λαρίσης ήταν τρία άτομα σε υπηρεσία το κρίσιμο διάστημα από τη στιγμή που γύρισε το μοιραίο κλειδί έως την ώρα της φονικής σύγκρουσης.
Συγκεκριμένα, από το έγγραφο προκύπτει ότι οι βάρδιες είναι οι εξής:
Δύο πρωινοί 06.00 – 15.00
Δύο απογευματινοί 14.00 – 23.00
Και ένας βραδινός 22.00 – 07.00
Τα ωράρια των βαρδιών «δείχνουν» πως όταν σχολάνε στις 14.00 το μεσημέρι οι δύο πρωινοί, έρχονται στις 15.00 το μεσημέρι οι 2 απογευματινοί, οι οποίοι θα έπρεπε να συμπίπτουν κατα μία ώρα με τον έναν βραδινό που πιάνει στις 22.00 το βράδυ. Δηλαδή 22.00 μέχρι 23.00 το βράδυ θα έπρεπε να βρίσκονται 3 σταθμάρχες στο σημείο.
Το στοιχείο αυτό είναι σημαντικό καθώς στις 22.10 πέρασε ο προαστιακός και ήταν η στιγμή που το «κλειδί» άλλαξε για να περάσει ο προαστιακός.
Τώρα, το φλέγον ερώτημα είναι πόσοι σταθμάρχες ήταν όντως παρόντες από 22:00 έως 23:00 (δηλαδή την ώρα που έγινε η αλλαγή του κλειδιού).
Επίσης, ποιος σταθμάρχης έκανε την αλλαγή “κλειδιού” όταν πέρασε ο προαστιακός; Ήταν και άλλοι παρόντες;
Και βέβαια: Γιατί κανείς για 58 λεπτά δεν επανέφερε το κλειδί πριν την αναχώρηση της επιβατικής αμαξοστοιχίας;