Συνεπής στην υπόσχεση που έδωσε ο Πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης, κατέθεσε δύο προτάσεις στο δήμο Θεσσαλονίκης για την επιστροφή ορισμένων νυχτερινών δρομολογίων.
Μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν από τη διακοπή των νυχτερινών δρομολογίων τον Οκτώβριο, ο πρόεδρος του Οργανισμού, συναντήθηκε χθες με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη και τον εντεταλμένο δημοτικό σύμβουλο για θέματα κυκλοφορίας Γιώργο Δημαρέλο.
Ο κ.Στεφανίδης δήλωσε στο ΡΘ ότι η πρώτη πρότασή του αφορά καταρχήν την γραμμή 78Ν που θα προστεθούν δύο ακόμη δρομολόγια και την επαναφορά των γραμμών 27 και 14 στη μεταμεσονύχτια ζώνη. Η δεύτερη πρόταση του αφορά εκτός των παραπάνω και την «νυχτερινή επέκταση» της γραμμής 3.
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Οργανισμού, η πρώτη πρόταση που περιλαμβάνει, εκτός από τη γραμμή 78Ν που εξακολουθεί να κυκλοφορεί, τις γραμμές 27 της Σταυρούπολης και 14 της Άνω Τούμπας θα κοστίσει 700.000 ευρώ το χρόνο η λειτουργία του νυχτερινού δρομολογίου, ενώ η δεύτερη πρόταση που θα περιλαμβάνει και τη γραμμή 3 θα επιβαρύνει με 400.000 ευρώ ακόμη το χρόνο, φτάνοντας το συνολικό κόστος στο 1.100.000 ευρώ ετησίως.
Αυτό που απομένει τώρα για να ξανα-κυκλοφορήσουν βράδυ τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ είναι η έγκριση από τα Δημοτικά Συμβούλια, αφού το επιπλέον κόστος θα καλυφθεί με τη συμμετοχή των εμπλεκόμενων Δήμων με το μεγαλύτερο μέρος να το επωμίζεται ο ΟΑΣΘ. Το επόμενο βήμα θα είναι να εγκριθεί από το Δ.Σ. του Οργανισμού.
Αναλογικά το μεγαλύτερο βάρος του κόστους, μετά τον ΟΑΣΘ, θα το αναλάβει ο Δήμος Π.Μελά, για την γραμμή 27 και αντίστοιχα ο Δήμος Πυλαίας για τη γραμμή 14.
Μια τρίτη πρόταση έπεσε στο τραπέζι των συζητήσεων από τον εντεταλμένο σύμβουλο για θέματα κυκλοφορίας του δήμου Θεσσαλονίκης Γιώργο Δημαρέλο που πρότεινε να δημιουργηθεί μια νέα γραμμή, που θα καλύπτει κατά μήκος όλες τις οδούς Λαγκαδά, Εγνατία και Λαμπράκη, με τα δρομολόγια να πραγματοποιούνται κάθε μισή ώρα και τα λεωφορεία να κυκλοφορούν έως τις 2 τα ξημερώματα.
Όπως δήλωσε ο κ.Στεφανίδης ήδη έχει δώσει εντολή να υπολογιστούν τα κόστη, τα έσοδα και τα έξοδα που θα προκύψουν από την επαναφορά των δρομολογίων και να υπάρχει συγκεκριμένο πλάνο που θα δείχνει αν συμφέρει ή όχι και πόσους ανθρώπους θα εξυπηρετεί.
Πηγή : Ράδιο Θεσσαλονίκη