Οι προσδοκίες που δημιούργησε η νίκη της Εθνικής Ομάδας στην Αγγλία για το Uefa Nations League, φάνηκαν στον χθεσινό (14/11) αγώνα των δύο ομάδων στο ΟΑΚΑ, τόσο με την παρουσία του κόσμου, όσο και με τα ποσοστά της τηλεθέασης.
Το Ελλάδα-Αγγία στον Alpha ήταν ο απόλυτος πρωταγωνιστής, καθώς το ματς έφτασε σχεδόν στο 35% στο δυναμικό κοινό, σημειώνοντας τα τριπλάσια ποσοστά από τη δεύτερη θέση στην οποία βρέθηκε η σειρά «Γη της Ελιάς».
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, ο ποδοσφαιρικός αγώνας έφτασε σε ποσοστά το 34,4% και ακολούθησε με τεράστια διαφορά η Γη της Ελιάς στο 12%. Σε απόσταση αναπνοής ήταν το Grand Hotel και το Ταμπού με 11,5% και 11,2% αντίστοιχα.
Στο γενικό σύνολο ο αγώνας της Ελλάδας με την Αγγλία σκαρφάλωσε στο 34,1%, η Γη της Ελιάς στη δεύτερη θέση με 17,4% και το Grand Hotel στην τρίτη θέση με 16,6%. Βελτιωμένα ποσοστά για το Ταμπού το οποίο κατέγραψε 15,2%.
Αναλυτικά η τηλεθέαση
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Ποδόσφαιρο: Ελλάδα – Αγγλία – 34,4%
Η Γη της Ελιάς – 12%
Grand Hotel – 11,5%
Ταμπού – 11,2%
First Dates –6,9%
Tempting Fortune –5,6%
Survivor – 4%
Παραλία – 2,8%
Αρχελάου 5 – 1,5%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Ποδόσφαιρο: Ελλάδα – Αγγλία – 34,1%
Η Γη της Ελιάς – 17,4%
Grand Hotel – 16,6%
Ταμπού – 15,2%
Survivor – 6,3%
First Dates – 6,3%
Tempting Fortune –6,2%
Παραλία – 2,9%
Αρχελάου 5 – 1,7%