Μια νέα εποχή ανατέλλει στον ελληνικό τηλεοπτικό χάρτη, καθώς οι τηλεοπτικοί κολοσσοί Mega, Alpha, Star, Nova και πιθανώς ο ΣΚΑΪ ενώνουν τις δυνάμεις τους για τη δημιουργία μιας κοινής συνδρομητικής πλατφόρμας.
«Η πρωτοβουλία αυτή σηματοδοτεί μια ιστορική συμμαχία ανάμεσα σε ηχηρά ονόματα της τηλεοπτικής αγοράς και φιλοδοξεί να αλλάξει τα δεδομένα στη μετάδοση αθλητικών και ψυχαγωγικών προγραμμάτων», λέει το dailymedia και συνεχίζει στο ρεπορτάζ του.
«Η νέα εταιρεία, που διαμορφώνεται από τον Βαγγέλη Μαρινάκη (Mega), τον Όμιλο Βαρδινογιάννη (Star, Alpha) και τον μεγαλομέτοχο της Nova, Ντράγκαν Σόλακ, έχει ως βασικό της όχημα τα τηλεοπτικά δικαιώματα εννέα ομάδων της Σούπερ Λιγκ.
Η συμφωνία αυτή ανοίγει τον δρόμο για μια πλατφόρμα που θα λειτουργήσει σε δύο στάδια: αρχικά ως διαχειριστής αθλητικών δικαιωμάτων και, σε δεύτερη φάση, ως πλήρης συνδρομητική υπηρεσία.
Στο προσκήνιο βρίσκεται και ο ΣΚΑΪ, με τον Γιάννη Αλαφούζο να παρακολουθεί τις εξελίξεις και να συμμετέχει στις διαβουλεύσεις, χωρίς ακόμη να έχει αποσαφηνιστεί αν ο όμιλος θα εμπλακεί ενεργά στο εγχείρημα.
Με τη λήξη των ισχυουσών συμφωνιών των εννέα ομάδων με Cosmote και Nova το καλοκαίρι, η νέα εταιρεία σκοπεύει να αποκτήσει τον αποκλειστικό έλεγχο των δικαιωμάτων μετάδοσης.
Ωστόσο, καθώς η ανάπτυξη της κοινής πλατφόρμας απαιτεί χρόνο, το πιθανότερο σενάριο είναι η μεταπώληση των δικαιωμάτων για ένα έτος σε Cosmote και Nova, πριν η εταιρεία τα διαχειριστεί αυτόνομα.
Παράλληλα, υπάρχει και το ενδεχόμενο δημιουργίας μιας δωρεάν πλατφόρμας με διαφημιστικά έσοδα, η οποία θα περιλαμβάνει τόσο τα υπάρχοντα τηλεοπτικά κανάλια όσο και νέα “FAST channels”.
Πρόκειται για μια νέα τηλεοπτική τάση, που προσαρμόζεται στα δεδομένα της ψηφιακής εποχής και κερδίζει έδαφος διεθνώς.
Οι εξελίξεις συμπίπτουν με την πιθανή αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος της Nova, καθώς η BC Partners φαίνεται να ετοιμάζεται να παραχωρήσει το μερίδιό της στον Ντράγκαν Σόλακ.
Η κίνηση αυτή ενισχύει το σενάριο μιας στρατηγικής συνεργασίας, που θα φέρει τη Nova υπό μια νέα επιχειρηματική ομπρέλα, μαζί με τους άλλους μεγάλους τηλεοπτικούς ομίλους.
Με όλα τα δεδομένα στο τραπέζι, η υπό διαμόρφωση κοινή πλατφόρμα αναμένεται να φέρει σημαντικές αλλαγές στο τηλεοπτικό τοπίο, τόσο για τους φιλάθλους του ελληνικού ποδοσφαίρου όσο και για το ευρύτερο τηλεοπτικό κοινό. Οι επόμενοι μήνες θα είναι καθοριστικοί για την εξέλιξη του εγχειρήματος και τη διαμόρφωση της νέας εποχής στις συνδρομητικές υπηρεσίες στην Ελλάδα…».