Ολοκληρώθηκε η παρουσίαση της έρευνας του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών σχετικά με την άποψη των Θεσσαλονικιών για τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ.
Στην έρευνα συμμετείχαν 8. 784 καταναλωτές, οι οποίοι στην περίοδο από 11/11/2014 έως 20/11/2014 συμπλήρωσαν ερωτηματολόγια σχετικά με τον ΟΑΣΘ. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι, το 72% χρησιμοποιεί λεωφορείο, ενώ το 45% αγοράζει κάρτα απεριορίστων διαδρομών. Η παρουσίαση της έρευνας έγινε από τον πρόεδρο του ΚΕΠΚΑ Νίκο Τσεμπερλίδη και την γγ Ευαγγελία Κεκελέκη.
Με βάση τη βαθμολογία των επιβατών για την αξιολόγηση των γραμμών, οι χειρότερες είναι οι 23, 32, 56 και 52, ενώ οι καλύτερες είναι οι 83, 39, 10 και 25. Ωστόσο καμία δεν κατάφερε να αξιολογηθεί ως καλή, δηλαδή να πάρει τον κατάλληλο βαθμό. Απλώς κάποιες κρίθηκαν ως λίγο καλύτερες από τις άλλες.
Συγκεκριμένα, η εικόνα που έχουν οι Θεσσαλονικείς για τον ΟΑΣΘ δεν είναι καλή, αξιολογώντας από την κατάσταση των λεωφορείων μέχρι και την συμπεριφορά των οδηγών ως αρκετά κακή. Μάλιστα, το 89% των συμμετεχόντων αξιολογεί τη σχέση ποιότητας- τιμής ως κακή και πολύ κακή.
Τα σημαντικότερα προβλήματα
Ως τα πιο σημαντικά προβλήματα χαρακτηρίζονται κατά 97% η μείωση της συχνότητας των δρομολογίων και η υπέρφόρτωση, ενώ το 94% θεωρεί πως το πιο σημαντικό πρόβλημα είναι η αύξηση των εισιτηρίων. Επίσης, το 87% θεωρεί πολύ σημαντικό πρόβλημα το γεγονός πως τα μηχανήματα μέσα στα λεωφορεία δεν δίνουν ρέστα. Γενικότερα, οι επιβάτες, απαιτούν να λυθούν άμεσα τα παραπάνω προβλήματα.
Τι απαντά ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ
Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης σχολίασε στο seleo τα αποτελέσματα της έρευνας, λέγοντας πως όσον αφορά την αύξηση των εισιτηρίων, ο οργανισμός έπρεπε να καλύψει τα έξοδά του που τα τελευταία χρόνια είχαν αυξηθεί κατά 45% και όσον αφορά τα δρομολόγια δήλωσε: “Όταν θα αρχίσουν να αστυνομεύονται οι λεωφορειολωρίδες, τότε θα δεχτώ παρατήρηση για τα δρομολόγια του ΟΑΣΘ”.
Πηγή : seleo.gr