Στις χώρες που το ίδιο το ποδόσφαιρο ως επιχειρηματική δραστηριότητα είναι σε πρώτο πλάνο, το χρήμα ρέει άφθονο…
Σύμφωνα με μία μελέτης της εταιρίας “Repucom”, τα έσοδα των ομάδων από τις διαφημίσεις στις φανέλες τους για τη σεζόν 20014-15, έχουν εκτοξευτεί στην Ευρώπη!
Στην πρώτη θέση είναι η αγγλική Πρέμιερ Λιγκ, με τις ομάδες της να τζιράρουν από την διαφήμιση στις φανέλες τους συνολικά 213 εκατομμύρια ευρώ!
Ακολουθεί η γερμανική Μπουντεσλίγκα, με τις 18 ομάδες της να εισπράττουν συνολικά 139 εκατομμύρια ευρώ, και ακολουθούν : Η ισπανική Λίγκα με 113 εκατομμύρια ευρώ, η Γαλλική Ligue 1 με 96 εκατομμύρια ευρώ, η ιταλική Serie A με 84 εκατομμύρια ευρώ και η Ολλανδία με 42 εκατομμύρια ευρώ.
Συνολικά, σ΄ αυτές τις έξι χώρες, από τις οποίες επεξεργάστηκε τα στοιχεία η συγκεκριμένη εταιρία, έκαναν τζίρο από τη διαφήμιση στη φανέλα, 687 εκατομμύρια ευρώ, παρουσιάζοντας μία αύξηση της τάξης του 20%, σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν…
Στην Ελλάδα, ο ΠΑΟΚ κι ο Παναθηναϊκός, δύο από τις πιο εμπορικές ομάδες, δεν παίρνουν περισσότερα από ένα – ενάμιση εκατομμύριο ευρώ για τη διαφήμιση στη φανέλα τους, ενώ οι μικρότερες ομάδες, παίρνουν ότι τις… δίνουν.
Η απαξίωση της Σούπερ Λιγκ και το γεγονός ότι απ΄ ότι φαίνεται, οι ομάδες δεν καίγονται να αναβαθμίσουν το προϊόν του, αλλά το υποβαθμίζουν συνεχώς, περιορίζει κάθε χρόνο τα έσοδα από τις πηγές, οι οποίες θεωρούνται πρωτεύουσας σημασίας για τις υπόλοιπες λίγκες της Ευρώπης…