Μια απίστευτη συμφωνία αναακοίνωσε χθες η Τσέλσι, η οποία αλλάζει διαφήμιση στη φανέλα…
Η Samsung θα φύγει από την φανέλα των μπλε με το τέλος της σεζόν, κι από το καλοκαίρι η Τσέλσι θα διαφημίζει την εταιρία ελαστικών Yokohama.
H συμφωνία με τους Ιάπωνες, προκαλεί πραγματικά ίλιγγο…
Η συνεργασία θα είναι για 5 χρόνια και για κάθε χρόνο, η Τσέλσι θα εισπράττει 55 εκατομμύρια ευρώ, κάτι που σημαίνει ότι συνολικά στην πενταετία, η Τσέλσι θα πάρει 275 εκατομμύρια ευρώ!!!
Μετά κι απ΄ αυτή τη συμφωνία, από τη φανέλα της και μόνο, η Τσέλσι θα κερδίζει περίπου 117 εκατομμύρια ευρώ.
Πριν από δύο χρόνια, η Τσέλσι υπέγραψε δεκαετές συμβόλαιο με την Adidas, από την οποία εισπράττει άλλα 62 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο.
H Tσέλσι προσπαθεί να πλησιάσει τα επίπεδα της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, που είναι μακράν η πιο εμπορική ποδοσφαιρική ομάδα του κόσμου, εισπράττοντας 72 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο από την General Motors για να διαφημίζει την Chevrolet στη φανέλα της, κι άλλα 175 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο από την Adidas!
Είναι νούμερα που προκαλούν ίλιγγο και καταγράφονται σε χώρες, όπου το ποδόσφαιρο είναι μια κανονική εμπορική δραστηριότητα με σεβασμό στην στρογγυλή θεά και την κουλτούρα που κουβαλά, μακριά από εγκληματικές οργανώσεις και κάθε λογής συμμορίες.