Αρνητικά απάντησε ο Ηρακλής στους ανθρώπους του ΟΠΑΠ, σχετικά με την κεντρική του χορηγία στη φανέλα, με αποτέλεσμα να βρίσκεται πια σε αναζήτηση νέου βασικού χορηγού ενόψει της φετινής σεζόν.
Ο ΟΠΑΠ είχε μοιράσει σε τρείς κλίμακες τα χρήματα που θα κατέβαλε στις ΠΑΕ της Λίγκας για τη διαφήμιση στις φανέλες τους, εφόσον κατέληγαν σε συμφωνία. Στον Ολυμπιακό, τον Παναθηναϊκό, τον ΠΑΟΚ και την ΑΕΚ έδινε 1,8 εκατ. Ευρώ, στον Αστέρα Τρίπολης, τον Ατρόμητο, τον Ηρακλή, τον Παναιτωλικό, την Ξάνθη και τον ΠΑΣ Γιάννινα προσέφερε 350.000 ευρώ και στην Βέροια, τον Πανιώνιο, τον Πλατανιά, τον Πανθρακικό, την Κέρκυρα και την Καλλονή από 200.000 ευρώ.
H απόφαση του ΟΠΑΠ να κατατάξει τον Ηρακλή στο δεύτερο γκρουπ εμπορικότητας, προκάλεσε την αντίδραση των ανθρώπων του “Γηραιού”, καθώς πιστεύουν πως με το brand name του συλλόγου θα καταφέρουν να βρουν καλύτερη χορηγία.
Με εντολή του Σπύρου Παπαθανασάκη οι κυανόλευκοι αναζητούν βασική χορηγία για τη φανέλα, η οποία δεν αποκλείεται να καλυφθεί μέσω της επέκτασης της ήδη υπάρχουσας χορηγικής συμφωνίας με την «Turkish Airlines».