Μια πρωτοποριακή συνεργασία αποφάσισαν να συνάψουν τα δύο πιο δυνατά brand του γερμανικού αθλητισμού.
Μπορούσια Ντόρτμουντ και Άλμπα Βερολίνου αποφάσισαν να συνεργαστούν σε πολλά επίπεδα.
“Ο στόχος είναι να μάθει ο ένας από τον άλλον και να κοιτάξουμε όλοι μας λίγο πιο πέρα από το πιάτο μας. Σίγουρα είναι ένα πείραμα και δεν είναι ένα βραχυπρόθεσμο πλάνο. Θα το τρέξουμε μερικά χρόνια” δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Ντόρτμουντ, Χανς Γιόαχιμ Βάτσκε.
Οι δύο ομάδες θα ανταλλάξουν εμπειρίες και γνώσεις σε θέματα μάρκετινγκ, σκάουτινγκ, social media και ακαδημιών.
Όπως παραδέχτηκε ο Βάτσκε, η Άλμπα είναι λίγο πιο μπροστά από την Μπορούσια στο μάρκετινγκ στην Κίνα και σ΄ αυτό η Ντόρτμουντ θα χρειαστεί βοήθεια.