Στη δική του εταιρία ένδυσης, Blue Line, θα στηριχτεί και τη φετινή αγωνιστική σεζόν ο Ηρακλής.
Ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ, Σπύρος Παπαθανασάκης, προχώρησε σε μια πρωτοποριακή κίνηση για τα ελληνικά δεδομένα, δημιουργώντας πριν από περίπου 1,5 χρόνο την αθλητική εταιρία ένδυσης “Blue Line” με έδρα τον Καναδά.
Στόχος του ήταν να “ντύσει” το ποδοσφαιρικό τμήμα του Ηρακλή μέσω της συγκεκριμένης εταιρίας, αντί να αναζητήσει συμφωνία με κάποια από τις γνωστές εταιρίες ένδυσης.
Μοναδική σχεδίαση
Οι εταιρίες ένδυσης προτείνουν έτοιμες φόρμες σχεδίασης στους περισσότερους συλλόγους, με αποτέλεσμα, συχνά, πολλές ομάδες της Σούπερ Λιγκ να μοιάζουν μεταξύ τους, αφού ουσιαστικά φορούν τις ίδιες φανέλες με διαφορετικό μόνο το σήμα. Αντιθέτως, η σχεδίαση της φανέλας του Ηρακλή είναι μοναδική.
Οικονομική ενίσχυση
Την περασμένη σεζόν η μπουτίκ ουσιαστικά δεν λειτούργησε, επομένως φέτος θα αποδειχθεί στην πράξη εάν θα δικαιωθεί και οικονομικά η συγκεκριμένη επιλογή. Υπολογίζεται πάντως ότι τα έσοδα από τις πωλήσεις εμφανίσεων θα είναι μεγαλύτερα, καθώς δεν θα μοιράζονται με κάποια εταιρία ένδυσης. Επίσης, κάθε φανέλα θα τιμάται φθηνότερα από μια φανέλα γνωστής εταιρίας, διευκολύνοντας τους φιλάθλους που θέλουν να τις προμηθευτούν.
Συνεχής ανάπτυξη
Μάλιστα, η Blue Line εκτός από προϊόντα ιματισμού, είναι σε θέση να παράγει και αθλητικό υλικό (μπάλες κ.ά.) ενώ ενδέχεται να προχωρήσει και σε παραγωγή προπονητικού υλικού (πίνακες τακτικής κ.ά.)
Βροχή προτάσεων
Πρέπει να σημειωθεί ότι μετά την εξαιρετική αγωνιστική πορεία του Ηρακλή την περασμένη σεζόν, στην ομάδα έφτασαν προτάσεις από πολλές και ισχυρές εταιρίες ένδυσης.Υπήρχε εξαρχής πρόβλεψη, εάν προκύψει κάποια εξαιρετική πρόταση να συζητηθεί, με τη Blue Line να συνεχίζει να υφίσταται, απλά να μείνει για ένα διάστημα ανενεργή. Ο Σπύρος Παπαθανασάκης πάντως δείχνει να προτιμά τη Blue Line, στοχεύοντας στην εξέλιξη και μονιμοποίησή της και για τα επόμενα χρόνια.