Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοίνωσε την συμφωνία της με μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες αθλητικού μάρκετινγκ, την SPORTFIVE στο «χαρτοφυλάκιο» της οποίας υπάρχουν 12 ομάδες της Μπουντεσλίγκα, ανάμεσα τους η Ντόρτμουντ και το Αμβούργο, ενώ στα 27 χρόνια παρουσίας της στο χώρο του αθλητισμού έχει αναπτύξει συνεργασίες με την ΔΟΕ και την ΟΥΕΦΑ.
«Η SPORTFIVE σε συνεργασία με το ΔΣ θα δημιουργήσει στρατηγική εταιρικής ανάπτυξης της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, μετά από την περίοδο αξιολόγησης», αναφέρει η ΠΑΕ ΠΑΟΚ στη λιτή ανακοίνωση, μέσω Twitter, της συνεργασίας.
Στην εταιρία εργάζονται πάνω από 200 άτομα με εξειδίκευση στο χώρο του μάρκετινγκ, παροχών στρατηγικών συμβούλων πάνω στον αθλητισμό, που συμβάλουν καθοριστικά στην προώθηση των συνεργαζόμενων ομάδων.
Αρκετοί συνδυάζουν την συγκεκριμένη συνεργασία με την ανάπλαση του γηπέδου της Τούμπας ή την κατασκευή νέου γηπέδου για τον ΠΑΟΚ. Κι αυτό γιατί η SPORTFIVE είχε προσεγγίσει προ λίγων ημερών και την ΑΕΚ, αλλά εισέπραξε αρνητική απάντηση από τον Δημήτρη Μελισσανίδη για το θέμα του νέου γηπέδου που κατασκευάζει η ομάδα της Αθήνας.
Η πρόταση που έγινε από την SportFive αφορούσε την ανάθεση στην Γερμανική εταιρία της εύρεσης του κεντρικού χορηγού για την ονοματοδοσία του γηπέδου στη Νέα Φιλαδέλφεια. Οι Γερμανοί θέλησαν να κλείσουν αυτοί το όνομα του γηπέδου αρχίζοντας να πληρώνουν από την πρώτη μέρα έναρξης των έργων ανεξάρτητα αν έχουν βρει χορηγό και εν συνέχεια να εισπράττουν αυτοί απευθείας από τον πελάτη που θα “αγόραζε” το όνομα.
Παράλληλα στο προφίλ της εταιρίας αναφέρεται πως η εταιρία διαπραγματεύτηκε με επιτυχία τα δικαιώματα των νέων γηπέδων του Αμβούργου της Φρανκφούρτης και του Ντόρντμουντ που έχουν μετονομαστεί σε «HSH Nordbank Arena (Αμβούργο), Commerzbank Arena (Φρανκφούρτη) και Signa Iduna Park (Ντόρτμουντ).