Οι τρεις «μεγάλοι», ΠΑΟΚ, ΑΕΚ και Παναθηναϊκός, οι οποίοι βρίσκονται σε ανοιχτή γραμμή εδώ και δύο μήνες για την σημαντική αυτή υπόθεση (η οποία αν υλοποιηθεί θα αποτελέσει επανάσταση στα τηλεοπτικά δρώμενα της χώρας), δεν αναζητούν κάποιο πάροχο ο οποίος θα μεταδίδει τα παιχνίδια τους, αλλά μία πλατφόρμα στην οποία η παραγωγή θα ανήκει σε αυτούς (άρα και η ευθύνη της λειτουργίας του var θα ανήκει στο Λίγκα TV). Γι αυτό το λόγο πιθανότατα θα υπάρξει σύντομα συνάντηση στο εξωτερικό με εταιρεία που δραστηριοποιείται στα τηλεοπτικά και θα αποτελέσει «γέφυρα» τεχνογνωσίας. Μαζί με την ήδη υπάρχουσα από το PAOK ΤV.
Τι σημαίνει «θα έχουν οι ΠΑΕ την παραγωγή»; Πέρα από το τεχνικό σκέλος, όχι μόνο θα καρπώνονται όλο το έσοδο από τις συνδρομές, αλλά θα είναι εκείνες υπεύθυνες να βγουν στην αγορά και να φέρουν τη διαφήμιση και τους χορηγούς που θα στηρίξουν οικονομικά το εγχείρημα. Θα μπορούν οι ομάδες να πουλάνε οτιδήποτε θελήσουν από το τηλεοπτικό προϊόν. Μαζί με τις δύο παραπάνω πηγές εσόδων, να προσθέσουμε τα εμπορικά δικαιώματα για το εξωτερικό τα οποία προφανώς αποτελούν ένα ακόμη μεγάλο κεφάλαιο.
Για το λόγο αυτό έχουν ήδη ξεκινήσει να ετοιμάζουν το επόμενο βήμα που είναι η οικονομικοτεχνική μελέτη. Πάνω σε δύο βασικούς άξονες συνεργασίας: α) Με εταιρεία επαγγελματικών-οικονομικών υπηρεσιών (π.χ.Deloitte), β) Με εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται στα τηλεοπτικά. Το «πάντρεμα» της διπλής μελέτης θα φέρει και τα οριστικά συμπεράσματα -κυρίως την κατεύθυνση στην οποία θα κινηθούν οικονομικά ως προς την επένδυση αλλά και τα προσδοκώμενα έσοδα- ώστε να προχωρήσουν στην υλοποίηση.
Να προσθέσω ότι στην πρόσφατη συνάντηση, την οποία αποκάλυψε το Sdna, δεν συμμετείχαν μόνο διοικητικοί παράγοντες του ΠΑΟΚ, της ΑΕΚ και του Παναθηναϊκού αλλά και τεχνικοί οι οποίοι δραστηριοποιούνται στο πρότζεκτ του PAOK TV.
2. Είναι ΔΕΔΟΜΕΝΟ ότι οι τρεις «μεγάλοι» δεν επεξεργάζονται αυτή την σημαντική ιδέα για να προχωρήσουν μόνοι τους, αλλά θέλουν μαζί τους όσες δυνατόν περισσότερες από τις «μικρομεσαίες» ΠΑΕ. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους θα ήθελαν –και αυτό θα επιδιώξουν- το πρότζεκτ της Λίγκας TV να προσελκύσει σε πρώτη φάση τουλάχιστον οκτώ ΠΑΕ (συνολικά) από τις 14. Άλλωστε όταν καταλήξουν στις τελικές αποφάσεις το σχέδιο θα παρουσιαστεί στην Super League από τον πρόεδρό της Μηνά Λυσάνδρου.
3. Ο χρόνος: Αυτή τη στιγμή οι εκτιμήσεις που κάνουν είναι ότι μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος μπορεί να έχουν στη διάθεσή τους όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την υλοποίηση του πρότζεκτ. Ετσι ώστε στο δίμηνο που θα ακολουθήσει να στηθεί τεχνικά το φιλόδοξο εγχείρημα και να πάρει τηλεοπτικά… σάρκα και οστά από την επόμενη σεζόν.
4. Τι συμβαίνει με τις υπάρχουσες συμβάσεις; Εκτός του ΠΑΟΚ ο οποίος πορεύεται μόνος του, ο Παναθηναϊκός μένει «ελεύθερος» από τη NOVA στο τέλος της σεζόν. Η ΑΕΚ είναι εκείνη η οποία έχει ακόμη ένα χρόνο συμβόλαιο με το συνδρομητικό. Πρόκειται για «κλειστό» τριετές. Όπως όμως έχει ειπωθεί χαρακτηριστικά: «Όλα τα συμβόλαια… μπορούν να σπάσουν». Πόσο μάλλον, όταν θα έχει ολοκληρωθεί η αγορά της NOVA από τον Βαγγέλη Μαρινάκη, ιδιοκτήτη της ΠΑΕ Ολυμπιακός, με τους άλλους τρεις «μεγάλους» να θεωρούν ότι κάτι τέτοιο συνιστά «αθέμιτο ανταγωνισμό».
πηγή:sdna.gr