To επικοινωνιακό παιχνίδι, που έστησε η κυβέρνηση για να παρουσιάσει έναν δήθεν σταθμό του Μετρό της Θεσσαλονίκης, ενόψει των εγκαινίων της ΔΕΘ, προκάλεσε την αντίδραση των επιχειρηματιών, που έχουν καταστραφεί αυτά τα 8 χρόνια, που διαρκούν τα έργα(;), καθώς τα μαγαζιά τους, είναι κρυμμένα πίσω από τις λαμαρίνες…
Η κυβέρνηση με μια φιεστούλα που παραπέμπει σε άλλες χώρες, προσπαθεί να κερδίσει εντυπώσεις, καθώς μπαίνουμε σε μια μακρά (;) προεκλογική περίοδο, αδιαφορώντας γι΄ αυτούς τους ανθρώπους, που καταστράφηκαν οικονομικά, χωρίς να ευθύνονται σε τίποτα.
Διαβάστε περισσότερα και δείτε φωτογραφίες στο seleo.gr