H κλήρωση των ομίλων του Γιούροκαπ έφερε σίγουρα δύσκολες ομάδες στον δρόμο του ΠΑΟΚ, που ακόμη κι αν προκρίνονται οι 4 από τις 6 στην επόμενη φάση, δεν μπορεί να πιστεύει ότι είναι φαβορί για την πρόκριση.
Αντίπαλοί του είναι ομάδες με μεγάλα μπάτζετ, όπως η Λοκομοτίβ Κούμπαν Κράσνονταρ, που είναι κι από τα φαβορί για την κατάκτηση του τροπαίου, την Καρσίγιακα από την Σμύρνη (μ.ο. οι μεσαίες ομάδες της Τουρκίας έχουν γύρω στα 3 εκατομμύρια δολλάρια μπάτζετ, είπε ο Στέφανος Δέδας, που δουλεύει στην Γκαζιαντέπ), την Ζιελόνα Γκόρα που είναι μια ομάδα ίσως και επιπέδου Ευρωλίγκα, ενώ ακόμη κι η Βέντσπιλς, με πολλά χρόνια παρουσίας στη διοργάνωση είναι μια επικίνδυνη. Ίσως μόνο η Μπουντούτσνοστ, την οποία αντιμετώπισε και πέρσι ο ΠΑΟΚ, είναι μια ομάδα 100% στα μέτρα του.
Εκτός από τις αγωνιστικές δυσκολίες, που είναι ωστόσο αναμενόμενες σ΄ αυτή τη διοργάνωση, ενα σημαντικό πρόβλημα για τον ΠΑΟΚ είναι οι μετακινήσεις και το επισήμανε κι ο Σούλης Μαρκόπουλος.
Σε μια περίοδο που ο ΠΑΟΚ θα παίζει κάθε Σάββατο και στην Α1, θα πρέπει να κάνει πέντε δύσκολα ταξίδια…
Με καμία από τις πόλεις, στις οποίες θα παίξει ο ΠΑΟΚ δεν υπάρχει απευθείας αεροπορική σύνδεση, ενώ για να πέντε ταξίδια που θα κάνει με επιστροφή, ο ΠΑΟΚ θα πρέπει να διανύσει συνολικά πάνω από 16.000 χιλιόμτερα για να πάει στους προορισμούς του και να επιστρέψει στη Θεσσαλονίκη!
Δείτε τις χιλιομετρικές αποστάσεις (διαπλασιάστε, με την επιστροφή) και τις ώρες, που θα χρειάζονταν κάποιος για να κάνει το ταξίδι οδικώς…
Από Θεσσαλονίκη για…
Ποντγκόριτσα – Μαυροβούνιο 590χλμ (8,5 ώρες)
Σμύρνη – Τουρκία 810χλμ (12 ώρες)
Κράσνονταρ – Ρωσία 2.220χλμ (41 ώρες)
Βέντσπιλις – Λετονία 2.680χλμ (34 ώρες)
Ζιελόνα Γκόρα – Πολωνία 1.830χλμ (22 ώρες)
Σύνολο χιλιομέτρων : 8.130χλμ