Στις 3.000 έφτασε η πώληση των καρτών διαρκείας του ΠΑΟΚ, δείγμα της δυσαρέσκειας που επικρατεί στις τάξεις του κόσμου, από την εικόνα που βγάζει η ομάδα αφού στο ματς με την Λοκομοτίβα έδειξε σημάδια από την περασμένη και πολύ ψυχοφθόρα σεζόν, αλλά και κυρίως από την καθυστέρηση στην μεταγραφική ενίσχυση του Δικέφαλου.
Εκτός αυτού βέβαια μεγάλο ρόλο παίζει και η οικονομική συγκυρία που διανύουμε, αφού παρά τις προσιτές τιμές αλλά και τις ευρωπαϊκές υποχρεώσεις της ομάδας αρκετά νωρίς, σε σχέση με το παρελθόν η ζήτηση είναι μικρή.
Η κίνηση των διαρκείας, που φθίνει χρόνο με το χρόνο, δεν έχει καμιά σχέση με προηγούμενα χρόνια, που ο κόσμος έδινε μάχη για να πάρει ένα εισιτήριο…