Όλοι λένε πως είναι το ίδιο αυτοκίνητο με το προηγούμενο μοντέλο, μα όταν το είδα με τα μάτια μου άλλαξα γνώμη και θα ήθελα να την μοιραστώ μαζί σας!
Μπορεί να μοιάζει με το περασμένο μοντέλο αλλά Το νέο Α4 κερδίζει στα σημεία καθώς τα πάντα επάνω του έχουν ανασχεδιαστεί! Είναι μακρύτερο(4.726mm), φαρδύτερο(1.842mm) και ψηλότερο(1427mm), όμως κατά 120 kg ελαφρύτερο που χάρις τον αεροδυναμικό συντελεστή του που είναι στα 0,23cd κλέβει την παράσταση και λαμβάνει το χρυσό μετάλλιο στην κατηγορία του!
Όλες οι αυξήσεις των πιο πάνω διαστάσεων του αυτοκινήτου είναι αποτέλεσμα της κατασκευαστικής πλατφόρμας MLB, στην οποία επάνω κατασκευάζεται το νέο Audi A4 που έθεσε εκ νέου υψηλά στάνταρ στην κατηγορία του μετά από την άπλετη αύξηση που δέχθηκαν οι εσωτερικοί του χώροι χάρις και την επιμήκυνση του μεταξονίου του κατά 12 χιλιοστά.
Από έξω μπορεί να έχει εμφάνιση από μέσα όμως διαθέτει άνεση στην καμπίνα των
επιβατών που εκ πρώτης όψεως φαίνεται πως κάθονται κάθονται καλύτερα χωρίς να
ενοχλούνται σε πόδια και κεφάλι.
Ο χώρος των αποσκευών είναι μεγάλος και στις 2 εκδόσεις Avant 480 lit και sedan 505 lit ,όπου όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα «χίλιοι καλοί χωράνε». Πίσω από το τιμόνι το έμπειρο μάτι του οδηγού έχει ακόμη και «του πουλιού το γάλα» αρκεί να το αναζητήσει ανάμεσα στην παλέτα των τεχνολογικών εφαρμογών που ίσως τον αναγκάσουν να σταματήσει στα δεξιά του δρόμου και να χαθεί μέσα στον κόσμο της ψηφιακής εξυπηρέτησής.
Θα έλεγα πως οι τεχνικοί της Audi έβαλαν ανάποδα τις πληροφορίες της οθόνης να προβάλλονται επάνω στο κεντρικό ταμπλό δίνοντας απόλυτη προτεραιότητα στις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός όταν κινείται.
Η προίκα του αυτοκινήτου περιλαμβάνει ένα έγχρωμο head up display, ψηφιακή οθόνη ενσωματωμένη στον κεντρική καθρέπτη, 30 επιλογές για το χρώμα του εσωτερικού φωτισμού με τεχνολογία LED, ειδικό pad για την επαγωγική φόρτιση του smartphone κινητού, ηχοσύστημα της Bang & Olufsen, tablet για τους επιβάτε των πίσω καθισμάτων, καθώς και ένα νέο σύστημα το Audi connect που διαθέτει ασύρματη
πρόσβαση στο διαδίκτυο άμεσο έλεγχο όλων των λειτουργιών του αυτοκινήτου από
απόσταση και φυσικά όλα τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας.
Στην αγορά της χώρας μας θα είναι διαθέσιμο με 3 μοτέρ βενζίνης και τέσσερις πετρελαιοκινητήρες, οι οποίοι καλύπτουν τις προδιαγραφές Euro6, και θεωρούνται πανίσχυροι αλλά και περισσότερο οικονομικοί σε ποσοστό της τάξης του 21%
Στην αρχική έκδοση της σειράς ο 1.4 TFSI των 150 ίππων σέρνει τον χορό των επιδόσεων με τον 2λιτρο TFSI να ακολουθεί κατά πόδας με δύο εκδοχές ισχύος 190 και 252 ίππων. Οι εκδόσεις πετρελαίου, έχουν εφοδιαστεί με 2 πολύ δυνατά μοτέρ υψηλών επιδόσεων που στην κυριολεξία ανεβάζουν το αυτοκίνητο στα «ουράνια» ξεκινώντας με τον 2.0 TDI με τις εκδόσεις των 150 και 190 ίππων. Αν αυτοί οι δύο δεν ανταποκρίνονται επαρκώς στις πεποιθήσεις σας τότε ένας 3.λιτρος TDI που αποδίδει 218 και 272 ίππους.
Επίσης ειδικά για όλους εσάς που ανήκετε στην πράσινη κατηγορία μια έκδοση φυσικού αερίου (g-tron) θα είναι έτοιμη να μεταφέρει εσάς και τις «οικολογικές σας ανησυχίες» στις εσχατιές της 88Ελληνικής επικράτειας.
Τρελαίνουν στην κυριολεξία τον οδηγό όλες οι εκδόσεις του νέου Audi A4 που δένουν αρμονικά όχι μόνον με τα 6τάχυτα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων αλλά και με το επανασχεδιασμένο αυτόματο S tronic των 7 σχέσεων που στην κυριολεξία «κάνει παπάδες» όπως λένε και στο χωριό μου την Θεσσαλονίκη που σίγουρα θα περιμένει να απολαύσει το νέο AUDI Α4 να παρελαύνει στους δρόμους της ,όπως και εγώ στο Επιτροχών για να σας πω και πάλι την ταπεινή μου γνώμη όταν θα το οδηγήσω!
Παντελής Τζερτζεβέλης