Ασταμάτητα ήταν τα «ασημένια βέλη» στην Κίνα όπου οι Λιούς Χάμιλτον και Νίκο Ρόσμπεργκ έκαναν το τρίτο συνεχόμενο 1-2 για την Mercedes, η οποία έκανε το “4 στα 4” έχοντας νικήσει και τους τέσσερις αγώνες που έχουν διεξαχθεί φέτος.
Κι αν για τον Χάμιλτον η αποστολή, θεωρητικά πάντα, ήταν πιο εύκολη, καθώς ξεκινούσε από την pole position και είχε στα χέρια του ένα μονοθέσιο-διαστημόπλοιο, το ίδιο δεν ίσχυε για τον Ρόσμπεργκ που αφού βγήκε αλώβητος από τις κακοτοπιές που τον βρήκαν στην εκκίνηση (έπεσε στην 7η θέση και είχε επαφή με τον Μπότας που λίγο έλειψε να του προκαλέσει ζημιά στην εμπρός ανάρτηση, έβγαλε όλο τον αγώνα με πρόβλημα χωρίς τηλεμετρία με αποτέλεσμα να του ζητούν από την ομάδα να δίνει πληροφορίες), κατάφερε κάνοντας τρομερό αγώνα να ανατρέψει την κατάσταση και να φτάσει στη δεύτερη θέση, περνώντας στον 42ο γύρο τον Φερνάντο Αλόνσο.
Ο Ισπανός, με τη σειρά του, αποτέλεσε την ευχάριστη έκπληξη του αγώνα, δείχνοντας ότι κάτι αρχίζει να κινείται στη Φεράρι. Στο πρώτο αγωνιστικό τριήμερο του νέου επικεφαλής της ομάδας, Μάρκο Ματιάτσι, η «Σκουντερία» πανηγύρισε το πρώτο της βάθρο φέτος, δείχνοντας μάλιστα ότι οι αναβαθμίσεις που έγιναν στην F14 T αποδίδουν καρπούς.
Για την Ρεντ Μπουλ, ο αγώνας δεν πήγε καλά, αν λάβουμε υπόψη ότι Ριτσιάρντο –Φέτελ ξεκινούσαν από τις θέσεις 3-4. Ο Αυστραλός τερμάτισε στην τέταρτη θέση με τον Γερμανό τέσσερις φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή να μένει πέμπτος και για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα να δέχεται εντολή να αφήσει τον Ριτσιάρντο να τον περάσει. Αυτό συνέβη στον 25ο γύρο, σε μια στιγμή που ο ενθουσιώδης Αυστραλός πιλότος είχε σαφώς καλύτερο ρυθμό, πράγμα που απέδειξε και στη συνέχεια χτίζοντας τεράστια διαφορά από τον ομόσταβλό του (24 δευτερόλεπτα!).
Στην έκτη θέση τερμάτισε ο Χούλκενμπεργκ έπειτα από αθόρυβο αγώνα, ενώ ο μπότας έφερε τη Williams στην έβδομη.